Z revízormi mám prevažne neutrálne skúsenosti, väčšinou jednajú normálne. Veľkým nedostatkom však je ich jazyková (ne)vybavenosť. Mnohí nevedia ani základy angličtiny a preto majú veľký problém niečo vysvetliť cudzincom. Videl som už aj prípady, kedy sa revízor vyžíval na tom, že môže skásnuť cudzinca, ktorý si omylom kúpil iný druh lístka (napríklad polovičný). Ale nech by aj, no keby mu to aspoň vedel vysvetliť a nemuseli mu s tlmočením pomáhať cestujúci...To už značne poškodzuje obraz Bratislavy vo svete a je otázka, či o to stojíme. V Rakúsku sa tiež s vami nebude nikto zabávať, keď si kúpite zlý lístok, ale aspoň vám vedia povedať, kde je problém a vy sa zmierite s tým, že akási vyššia moc si želá, aby ste zadotovali miestny dopravný podnik


810zssk
Urcite by vodici mali mat podstatne vyssie mzdy ako maju, ale pochybujem ze to je realne mozne takto skokovo. Zaroven si myslim ze by sa okrem upravy hodinovej mzdy malo ist aj cestou zavadzania atraktivnych priplatkov za sluzby ktore su dnes u vodicov neoblubene (nocne, neskore poobedne s ukoncenim po 1:00 a pripadne ine kde je podobny problem). Pri sviatkoch to funguje super, vodici ich robit chcu, bolo by fajn keby sa podobne podarilo vyriesit aj pri tychto sluzbach.
Na druhej strane je mi podozrive, ze presne tie odbor ktore roky servilne pritakavali politickym vedeniam idu zrazu strajkovat v case kedy DPB ani len nema stabilne vedenie. Zeby prestalo tiect vsimne do vrecak? Ferove by bolo aspon pockat na trvaleho GR DPB.
Kazdopadne vyriesit mzdy (a celkovo pracovne podmienky vodicov) bude najvacsia challenge noveho vedenia, obzvlast ak chce mesto vyraznejsie navysovat vykony v suvislosti s parkovaciou politikou. Idealne by bolo, ak by sa podarilo vodicom ponuknut take mzdy ze DPB ich nie len bude mat dost, ale bude si aj moct vyberat tych najlepsich a zaroven bude moct ist cestou mensich ustupkov pri efektivite prevadzky.