Tak k tomuto nemám čo dodať, akurát pomyslene sňať klobúk - http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/4/23/eskoslovensk-dopravk-vnuje-eskoslovensk-trolejbus
2x sa to testovalo a v pohode. Kritické body sú dávno známe. Keď to navrhnem pár rokov dozadu, som šotocvok, idiot a podobne, laminátor by si tu už volačo našiel
Ale keď navrhne vallo,, D3k0 nejak sa hneď prikloní. Ach jaj
akela
Tak toto sú také typické kubáčkovské nápady. Po prvé 90 sekundový interval povrchovej električky vedenej v zastavanom území je nereálny. Skús s touto myšlienkou opáčiť Dopravný podnik. Ale kým takúto myšlienku zverejníš predstav si, že do križovatky Šafárikovo námestie vlezie z Petržalky električka každých 90 sekúnd a súčasne z Vajanského tiež každých 90 sekúnd. Aj laik nielen kubáčkovec si spočíta, že to je prakticky každých 45 sekúnd v križovatke a na celej Štúrovej pôjde každých 45 sekúnd električka. Šafko ktoré leží na vnútornom mestskom okruhu ktorý je distribútorom všetkej motorovej dopravy smerujúcej z radiálnych komunikácií alebo do centra najcentrovatejšieho, alebo potrebuje obísť toto centrum (sakra ten Dunaj nám zavadzia a mostov je málo, jeden dokonca dopravne ukradla povrchová električka), by bolo asi dopravne neuriaditeľné. A kubáčkovci rozmýšľajte v širšom komplexe. Trnavské mýto – zase nám do Krížnej vstupujú dve trate (Vajnory, Ružinov) a zasa 90 sekundový interval na každej. Síce sa jedná len o úsek po Vazovku, tam nejaká uhne na Radlinského, ale na potvoru tam už ide každých 90 sekúnd zasa ide električka z Rače. Čo s tým kubáčkovci spravia ? Takže po slovensky povedané takýto „nosný systém“ je v rici.
Možno to vyrieši nový tým odborníkov Oľajno pod vedením madam Kompy na čele s dopravným expertom vyštudovaným učiteľom hudby pre 1-5. ročník základných škôl. No a ešte aj Vallóóó team.sa pridá.