Reakcia na: henko151 #228975:
Budapeštianske Combiná Supra/Aveniá sú koncepčne pre bratislavské podmienky podľa mňa takmer ideálne vozy, videl by som ich tu oveľa radšej ako Škodovky. Otázka je, aké veľké by museli byť podesty v interéri na metrovom rozchode, a aký by tam teda ostala široká ulička.Variobahn v Londýne má okrem normálneho rozchodu oproti bratislavským škodovkám ešte aj o 17 cm širšiu skriňu. Budapeštianske Combiná Supra sú, myslím, o ďalších 8 cm užšie. To tiež značne zaváži.
henko151
Nechce sa mi gugliť, ale mňa by skôr stálo koľko stáli tie nové dlhé CAFy čo jazdia na 1tke.
V Bratislave mi ForCity pridú ako vcelku rozumne riešené električky a vzhľadom na to akú údržbu dostávajú, robia skvelú prácu. Lepšie vyriešený mi prišiel asi iba Stadler Variobahn v Londýne ktorý aj napriek 2+2 má vcelku priestrannú uličku. Myslím si že 32m električky do BA nie sú zlé, skôr by sa mali nejak nahradiť kačice všade okrem linky 2.