Reakcia na: ceres #228977:
Zásadne nesúhlasím s tým, že by budapeštianské Combiná či CAF-y boli ideálne vozy. Stačí sa pozrieť na usporiadanie interiéru. To je v škodovkách vyriešené oveľa lepšie, bez stratových priestorov. Nad podvozkom je "štvorka" sedadiel, na oboch stranách, pred i za 2+2, spolu je teda v škodovkách nad podvozkom 16 sedadiel. V CAF-och a Combinách je na rovnakom mieste - pri rovnakej šírke (či "úžke") uličky 7 resp. 9 sedadiel. Sedadlá sú ďaleko od okna a v Combinách musí mať sediaci človek ešte vykrútené nohy smerom do uličky. Skrátka veľké straty pri využití interiéru. A nápravové tlaky sú v škodovkách tiež vyriešené lepšie (váha vozidla : 
henko151
Nechce sa mi gugliť, ale mňa by skôr stálo koľko stáli tie nové dlhé CAFy čo jazdia na 1tke.
V Bratislave mi ForCity pridú ako vcelku rozumne riešené električky a vzhľadom na to akú údržbu dostávajú, robia skvelú prácu. Lepšie vyriešený mi prišiel asi iba Stadler Variobahn v Londýne ktorý aj napriek 2+2 má vcelku priestrannú uličku. Myslím si že 32m električky do BA nie sú zlé, skôr by sa mali nejak nahradiť kačice všade okrem linky 2.