Reply on: S499.1023 #228987:
2,62 mil. € je odpoveď na otázku pýtajúcu sa na električku Škoda 30T pre Bratislavu, nie pre Belehrad.


.
ako pri usporiadaní podvozkov pod 1.-3.-5. resp. 1.-3.-5.-7. podvozkom, potom vychádza nápravový tlak ako váha : 6. Takže sa zhodujem s kohutom.
henko151
Nechce sa mi gugliť, ale mňa by skôr stálo koľko stáli tie nové dlhé CAFy čo jazdia na 1tke.
V Bratislave mi ForCity pridú ako vcelku rozumne riešené električky a vzhľadom na to akú údržbu dostávajú, robia skvelú prácu. Lepšie vyriešený mi prišiel asi iba Stadler Variobahn v Londýne ktorý aj napriek 2+2 má vcelku priestrannú uličku. Myslím si že 32m električky do BA nie sú zlé, skôr by sa mali nejak nahradiť kačice všade okrem linky 2.