Reply on: omg123 #228999:
Netreba ani googliť, nafotené je to aj priamo tu, a pravdu má v prípade tých Siemensov a usporiadania interiéru nad podvozkami Mhr1.https://imhd.sk/transport/galeria-media/858/elektricky/186325/Pohlad-na-riesenie-interieru-nad-podvozkami-v-elektricke-Siemens-Combino-Plus-NF12

S499.1023
Budapeštianske Combiná sú Aveniá a nápravové tlaky majú vyriešené úplne ideálne, ich vplyv na zvršok je tiež najmenší. Nápravový tlak nevyriešiš prostým delením hmotrnosť vozidlá " počet náprav, keďže napr. 15T majú PODSTATNE viac zaťažené krajné podvozky.
Problém podest v interiéri sa vyriešiť, s ohľadom na technickú koncepciu, zmeniť nedá.
Rozhodne by som nemiešal Combiná Supra (Aveniá) s CAF-mi, keď sú to technicky a usporiadaním inetriéru úplne odlišné vozidlá.