Ešte by som rád vedel, či sa budú niekedy meniť časy pri prepínaní programov v radičoch. Viaceré križovatky (Čabelku pri Zvaračáku alebo Vajnorská-Bajkalská-Jarošova) majú dlhé časy pri zmene programov, čo často zdržuje MHD (ráno to pozorujem ak jazdím L59 pri zvaračáku). Vyzerá to, akoby radič držal fázu, z ktorej sa prepína a do ktorej sa prepína, z hľadiska času to vyzerá na čas dlhší ako samotný cyklus križovatky. Pričom v čase prepínania nie sú v križovatkách také dopravné stavy, aby to vyžadovalo dlhé vyprázdnenie, obyčajne ostatné smery dlho stoja a pozerajú na dlhú zelenú zaradenej fázy. Je možné to ovplyvniť programovo alebo je to dané FW radiča?
Nielen S55 a S65 aj na zvyšných tratiach po novom budú po jednom..
Kontrola lístkov bude to posledné čo bude trápiť jedného vlakvedúceho.
Revízorov čo kontrolovali sprievodcov zrušili už dávnejšie..
Podľa mojich informácií v Záhorskej Vsi, Vysokej pri Morave ani Lábskom jazere sa nedá kúpiť CL ani za tarifu ZSSK ani za tarifu IDS BK [nákup cez vlastný mobilný internet vlastným zariadením cestujúceho ani predražený SMS lístok nerátam). Majú málo sprievodcov / vlakvedúcich? A teda ako si to predstavujú - ako neoficiálne bezplatnú linku tú S25?
Aktuálna info z Twitteru: "Dňa 05.12.2018 v úseku Zohor-Záhorská Ves-Zohor je zavedená NAD do odvolania. Dôvod: prevádzkové dôvody." NAD ide aj cez Lábske jazero či ako?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Mna by tiez zaujimalo ake tarifne podmienky budu platit na IC mimo povinne miestenkoveho useku (BA hlavna - Petrzalka).