Reakcia na: zakaznik #228451:
v tomto prípade je to skôr o profesionalite firmy... pretože len málo ľudí je schopných naprogramovať radič, to už nehovorím ak sa programuje dynamika, odkontrolovanie takéhoto programu si vyžaduje pozorovanie križovatky a dostatočnú bázu znalostí. Mňa tak napríklad skúšal spomínaný pán z Brna, ktorý cez počítač zmenil parameter, nahral do radiča a po 15 minútach sledovania cyklov sa opýtal, či som si všimol ktorý parameter sa zmenil. Predpokladám že Siemens má málo takých ľudí (hlavne tu v BA, keď sa to programuje vo Viedni), očakávať takého vedomosti a prax od úradníkov, ktorí to majú na starosti nemožno. Absolvent PEDASu by mohol vedieť urobiť štandardné pevné riadenie fáz na podklade bezpečnostnej tabuľky, ale urobiť dobrú dynamiku (nutnosť ovládania programovacieho jazyka) je už poriadny kumšt. Čo je ostatne vidieť - v Bratislave dobre naprogramovanú dynamiku nepoznám

Ike
Ak som napríklad v meste autom a zistím, že v BA kolabuje doprava a zároveň neexistuje dopravný mód, ktorým by som sa mohol kolapsu vyhnúť, tak potom je celá doprava veľmi zraniteľná a verejná doprava ešte neatraktívna.
Raz som bol takto auparku v Auparku a vtom sa stala nehoda na Moste Lafranconi a zároveň na Prístavnom. Cesta autom cez Waze mi mala trvať hodinu a 30 minút. Prvé čo ma napadlo bolo nechať auto v auparku a ísť MHD. A potom mi došlo, že by som tým vôbec nič nevyriešil.
Ak sa to na nejakej linke deje dlhodobo, tak je to o to väčšia tragédia mesta a jeho podpory MHD. Treba bus pruhy. A nie len prerušované, ktoré končia v najlepšom