Reply on: Mike #228423:
vždy to záleží od programátora radiča... poznám jedného z Brna, ktorý vie z radiča vyžmýkať každú sekundu... a program sa dá urobiť tak, aby si v premennej uchovával poslednú zaradenú fázu a v prípade, ak sa prepne do niektorej preferovanej sa vedel vrátiť tam, kde prestal... toto ma tiež hnevá v križovatke na Jurajovom dvore, pretože ak idú dve električky za sebou (do a z mesta) s dvojminútovým rozdielom, potom ide iba hlavná fáza (Vajnorská s električkami) a následne ľavé odbočky z Vajnorskej, ale do zelenej fázy pre Bojnickú sa program nedostane... a po prejazde električky sa program "resetuje", čo je blbosť...AD Dúbravka - pri spustení "opraveného" programu som bol a Siemensákom som názorne ukazoval, čo všetko majú v programe zlé... chlapci iba odkývali a použili štandardnú formulku - to viete, neprogramujeme to my, ale Viedeň...
pikoška na záver: Siemens má ohľadom riadenia križovatiek všade zlé meno, v ktorejkoľvek krajine sme sa o nich bavili...
Ike
Ak som napríklad v meste autom a zistím, že v BA kolabuje doprava a zároveň neexistuje dopravný mód, ktorým by som sa mohol kolapsu vyhnúť, tak potom je celá doprava veľmi zraniteľná a verejná doprava ešte neatraktívna.
Raz som bol takto auparku v Auparku a vtom sa stala nehoda na Moste Lafranconi a zároveň na Prístavnom. Cesta autom cez Waze mi mala trvať hodinu a 30 minút. Prvé čo ma napadlo bolo nechať auto v auparku a ísť MHD. A potom mi došlo, že by som tým vôbec nič nevyriešil.
Ak sa to na nejakej linke deje dlhodobo, tak je to o to väčšia tragédia mesta a jeho podpory MHD. Treba bus pruhy. A nie len prerušované, ktoré končia v najlepšom