Reply on: zakaznik #228451:
v tomto prípade je to skôr o profesionalite firmy... pretože len málo ľudí je schopných naprogramovať radič, to už nehovorím ak sa programuje dynamika, odkontrolovanie takéhoto programu si vyžaduje pozorovanie križovatky a dostatočnú bázu znalostí. Mňa tak napríklad skúšal spomínaný pán z Brna, ktorý cez počítač zmenil parameter, nahral do radiča a po 15 minútach sledovania cyklov sa opýtal, či som si všimol ktorý parameter sa zmenil. Predpokladám že Siemens má málo takých ľudí (hlavne tu v BA, keď sa to programuje vo Viedni), očakávať takého vedomosti a prax od úradníkov, ktorí to majú na starosti nemožno. Absolvent PEDASu by mohol vedieť urobiť štandardné pevné riadenie fáz na podklade bezpečnostnej tabuľky, ale urobiť dobrú dynamiku (nutnosť ovládania programovacieho jazyka) je už poriadny kumšt. Čo je ostatne vidieť - v Bratislave dobre naprogramovanú dynamiku nepoznám

Mike
Tak, ako cesta z Trhoviska na Hronskú trvá namiesto plánovaných 18 minút hodinu, tak aj z Čiližskej na Hlavnú stanicu (opačný smer) trvá namiesto 32 minút vyše hodiny... Takže tie trolejbusy na 201, ktoré majú normálne vyjazdiť interval 7,5 minút, chodia teraz v intervale 12 minút (alebo aj viac). Občas sa môže stať, že sa stretnú dva naraz, keďže trolejbusy sa nemôžu tak ľahko predbiehať, a za jedným preplneným ide druhý prázdny. Ale na to sa nedá spoliehať.
Proste keď si pozriete online zastávkovú tabuľu tu na imhd, tak zistíte, že na trhovisku nemeškal trolejbus 6 minút, alebo 13 minút, ale bežne 30 minút a viac..a na Dolných honoch po príchode na konečnú je to aj 60 minút. A keďže vodič potrebuje aj nejakú prestávku, nejaké musia dodržať podľa zákona, tak sa ľahko môže stať, že vynechá časť jazdy, alebo aj celé kolo...
Odporúčam ak máte možnosť odísť z práce skôr, alebo ak nie, ísť na zastávku Saleziáni na električku na Astronomickú, a tam na 67, 78 alebo 87. Tiež chodia náhodne, a tiež stoja v kolóne, ale celkový čas cesty by mohol byť rovnaký, alebo kratší.