Reakcia na: 810zssk #227725:
Bez toho, že by som vôbec riešil obsah, tak spôsob formulácie. Takto sú napísané aj vo "FAQ" v sekcii Pomoc. Naozaj už to len nastriekať cez šablónu červeným sprejom na umakart/sololit s výkričníkom na konci...Ale keď si načal obsah: systémy s "palubnou jednotkou" zvyknúť umožniť vrátenie bicykla jeho uzamknutím aj v plnej stanici aj mimo stojanu (nextbike), tie bez palubných jednotiek zas ponúkajú dodatočné minúty, ak sa prihlásiš na stanici, ktorá je plne obsadená, aby sa stihol dopraviť k inej (JCDecaux). Ten bratislavský zatiaľ pozbieral negatíva z oboch. Verím, že toto v testovacej prevádzke ešte doriešia.
Nemožnosť zaparkovať na plnej stanici je podľa mňa v priamom rozpore propagovať to ako last mile systém. Ak musím svoju last mile ukončiť kvôli plnej stanici niekoľkosto metrov inde než som pôvodne plánoval (a možno to aj nestihnúť v bezplatnom časovom rozsahu), bolo by asi rýchlejšie ísť pešo (a presne tam, kam potrebujem, nielen k nejakej stanici v širšom okolí).
Ale vtipná drobnosť je aj tá prilba: používať bicykle "mimo hraníc mesta je (...) zakázané", ale o pár viet nižšie sa dočítam, že "Pri jazde mimo mesta je prilba povinnou súčasťou výbavy cyklistu, pričom si ju v aj v prípade využívania služby Slovnaft BAjk zabezpečuje samotný užívateľ."

Ike
Chýba krízový manažment v doprave na Slovensku. Ako v ŽOD, PAD tak aj v MHD. To vieme. Vieme, že napríklad pravidelne vytápa podjazdy, cez ktoré jazdia električky a potom nastáva kolaps. Aj to vieme. Máme v BA vytvorený krízový plán? Máme v ZSSK vytvorený krízový plán? Nie. Nič také nie je. Naozaj musí každá mimoriadna udalosť zdržať vlaky na 2 a viac hodín? Nie.
Myšlienka spôsobilej osoby so svetlom, ktorá sprevádza osoby v koľajisku k stanici, alebo posunovacej lokomotívy nezávislej trakcie, ktorá z najbližšej dopravne dotiahne vlak aspoň k nástupištu je tiež dobrý štart.
Ale načo ten balast o Radičovej, Ficovi a Dzurindovi? Veď si bol na úrade a dobre vieš, že keď sa zmení politické vedenie a dosadí sa nový šéf na čelo ZSSK (mimochodom súčasné vedenie nie je najhoršie), tak nedostane 5000 ľudí výpoveď, aby ich nahradilo 5000 nových ľudí.
A to som chcel povedať svojim príspevkom. Non stop obviňuješ manažment (ktorý má svoje maslo na hlave), ale ľudí, ktorí tam pracujú 20ky rokov a súčasný žalostný stav budujú nespomínaš. A nie, tým nemyslím chudáka rušňovodiča, alebo sprievodcu, ktorý tam pracuje mesiac aj s topánkami.