Reply on: ceres #227727:
Okej, vychadzal som z toho ze su to podmienky pouzivania, nie FAQ. Tam by to mohlo byt napisane jemnejsie.S tym vracanim biku celkom suhlasim. S tymto som sa viac krat stretol pri Santander Cycles v Londyne a bolo to dost o nicom, ale tam aspon funguje moznost bezplatne ziskat dalsiu pol hodinu ak je dana stanica plna.
Posledny odstavec je v poriadku. Zakaz pouzivat pozicany bicykel mimo BA chapem ako zakaz pouzivat ho mimo uzemia HMB. Oproti tomu zakon o cestnej premavke riesi povinnu prilbu "mimo obce" (z hladiska tohto zakona), co moze byt aj na uzemi HMB.
Ike
Chýba krízový manažment v doprave na Slovensku. Ako v ŽOD, PAD tak aj v MHD. To vieme. Vieme, že napríklad pravidelne vytápa podjazdy, cez ktoré jazdia električky a potom nastáva kolaps. Aj to vieme. Máme v BA vytvorený krízový plán? Máme v ZSSK vytvorený krízový plán? Nie. Nič také nie je. Naozaj musí každá mimoriadna udalosť zdržať vlaky na 2 a viac hodín? Nie.
Myšlienka spôsobilej osoby so svetlom, ktorá sprevádza osoby v koľajisku k stanici, alebo posunovacej lokomotívy nezávislej trakcie, ktorá z najbližšej dopravne dotiahne vlak aspoň k nástupištu je tiež dobrý štart.
Ale načo ten balast o Radičovej, Ficovi a Dzurindovi? Veď si bol na úrade a dobre vieš, že keď sa zmení politické vedenie a dosadí sa nový šéf na čelo ZSSK (mimochodom súčasné vedenie nie je najhoršie), tak nedostane 5000 ľudí výpoveď, aby ich nahradilo 5000 nových ľudí.
A to som chcel povedať svojim príspevkom. Non stop obviňuješ manažment (ktorý má svoje maslo na hlave), ale ľudí, ktorí tam pracujú 20ky rokov a súčasný žalostný stav budujú nespomínaš. A nie, tým nemyslím chudáka rušňovodiča, alebo sprievodcu, ktorý tam pracuje mesiac aj s topánkami.