Reply on: falaise #227702:
to nie je o bezpečnostných zložkách, ale o zdravom rozume. stačilo sa dohodnúť s vlakovou čatou ktorým smerom budú púšťať ľudí von a po tej strane neposielať vlaky, následne vlaková čata vypustí ľudí bezpečne von . teda pomaly jednými dverami, ktoré sú najdalej od mesta nehody. súprava nech si tam potom stojí aj týždeň. keď to pri podobných nehodách zvládajú vodiči električiek, a to často musia riešiť aj premávku na ceste, tak nevidím dôvod aby sa to v mimoriadnom prípade neurobilo aj na železnici. a neuveríš, toto riešenie som zažil vo vlaku reálne v praxi. len to chce , ako som písal vyššie, použiť zdravý rozum.
ratataj
s tou druhou časťou súhlasím, tam treba porobiť poriadok. nie raz sa stalo, že výpravca najprv navrhne riešenie, potom prosí a nakoniec nadáva, ale dispečer sa rozhodol a hotovo.