Reakcia na: anbis #226125:
Predpis sa dá zmeniť, ale §nikohotonetrápi ? Softvérové obmedzenie do oblúka nie je, práve aj kvôli otočnému krajnému podvozku, neviem si predstaviť, ako by to fungovalo (nabehne voz do oblúka a potom to po 10 metrov spomalí voz?). Pionierska – priecestie, to sú tie rekonštrukcie na sklonku vlaňajška, kedy bolo treba minúť peniaze a bolo sa treba vmestiť do 150 tisíc eur na každú rekonštrukciu, ktorú priamym zadaním (na základe prieskumu trhu) získali TSS Grade a Rail Ways.
Ike
- vyhradený jazdný pruh v tom úseku pred pripojením z Kramárov je využívaný osobnými autami asi 5-7x za minútu (!), pričom vozidlá označené taxi som nepočítal. Len si spočítajte, koľko máme za dve špičkové hodiny úspešných a dôležitých ľudí. V normálnej krajine by tam pekne bola kamerka a snímala by "narušiteľov" a rovno posielala pokuty - http://www.patchwayjournal.co.uk/2016/06/13/enforcement-camera-live-a38-bus-lane-aztec-west/
- každý tretí vodič je na mobile, niektorí konštantne. Keď som pred dvoma rokmi kupoval auto, na trhu bolo ťažké nájsť vozidlo, ktoré by nemalo vo výbave bluetooth. Zároveň, keď som si za to zaplatil, prvá vec, čo som spravil bolo, že som si ten bluetooth spároval s mobilom. Niekto si kúpi auto za cenu domu a mobil má pri uchu ? Ok, messanger sa takto využívať nedá.
- O striedavom radení na Slovensku by mohol Hollywood natočiť smutnú melodrámu s tragickým zvratom, pri ktorom všetci hrdinovia spáchajú rituálnu samovraždu.
- Stále viac a viac áut parkuje na chodníku, čo je viditeľné najmä na Šancovej. Pri zastávke F. Liszta kedysi parkovali na chodníku 2 autá, dnes sa ich tam narve 7. Mestskáči nereagujú. Štáni chodia okolo. Nuž, nelegálne parkovanie je len tam, kde mi hrozí pokuta. Ak som úspešný a dôležitý človek aparkujem v zákaze, ktorý nikdy žiadny policajt nekontroloval (a ak je to hlavne paušálne definovaný zákaz), parkovanie je dovolené.