Reakcia na: S499.1023 #226120:
No z toho, čo tu bolo napísané i z toho, čo som zažil v zahraničí, mi koncepcia, že každý diel má svoj podvozok (ktorý sa v pohode zmestí pod dve dvojsedadlá v strede voza) i keď s limitovanou pohyblivosťou (zasa tie časti nie sú tak dlhé) pripadá asi naozaj ako najoptimálnejšia. Ale pomer podvozkových : zaveseným dielom 3:2 alebo 4:3 mi z hľadiska nápravových tlakov nepripadá dobrý. Takže ja sa prikláňam k Igorovi.
anbis
Potom druhá vec, že Škodovky údajne majú softvérové obmedzenie rýchlosti do oblúka, to sa vyplo alebo aký je problém? Tretia vec je možno aj to, že vodiči si ešte nezvykli na zmenu, veď vozy so všetkými podvozkami otočnými tu boli desiatky rokov a pri nízkych kognitívnych schopnostiach, ako si povedal... ?
Pionierska - myslíš ten 40kový oblúk či priecestie? Oblúk sa mi zdá byť ešte stále v pohode (až na tie pražcové kotvy á la DPB rozopreté o prefabrikovaný obrubník) a priecestie som nepochopil, prečo sa konečne nerealizovalo ako železobetónová doska, to isté Bajkalská, peniaze?