Zaujímali by ma názory prítomných expertov, či má zmysel, aby linka 204 končila na Valašskej. Či by nebolo lepšie, keby pokračovala spolu s 211 a 212 z Kramárov na Patrónku a k ŽST Žel. studienka. Podľa mojich súkromných (sporadických, viac-menej náhodných) pozorovaní jazdí 204 medzi zastávkami Nemocnica Kramáre a Valašská v zásade prázdna, jeden alebo dvaja cestujúci sú veľkým úspechom.
Ak existuje dostatočný dopyt po doprave z oblasti Horského parku na Kramáre, potom linka spájajúca Valašskú s Kramármi istý zmysel má, ALE aj tak väčšina ľudí (okrem tých, ktorí bývajú v pešej dostupnosti zast. Valašská), musí prestúpiť z/na 207. Ak by 204 pokračovala z Kramárov na Patrónku, dalo by sa predsa prestúpiť na 207 aj tam (ale už by bolo treba prekonať podchod).
Podľa mňa by prestup medzi 204 a 207 na Patrónke skomplikoval život len malej skupine cestujúcich, ale za to by bol prínosom pre oveľa väčšie množstvo cestujúcich, či už pre dochádzajúcich zo severozápadu mesta a zo Záhoria na Kramáre, a tiež pre rekreantov z východných časti mesta smerujúcich na Železnú studienku.
Problémom zostáva podchod na Patrónke, kde by sa patrilo (nezávisle na trasovaní L204) postaviť výťahy alebo niečo podobné, bezbariérové. Do nemocníc chodia vo vysokej miere práve ľudia so zhoršenou pohyblivosťou alebo kočíkmi, takže pre nich by to mohol byť problém.
Čo si o tom myslíte? Vopred ďakujem za odpovede.
Ak existuje dostatočný dopyt po doprave z oblasti Horského parku na Kramáre, potom linka spájajúca Valašskú s Kramármi istý zmysel má, ALE aj tak väčšina ľudí (okrem tých, ktorí bývajú v pešej dostupnosti zast. Valašská), musí prestúpiť z/na 207. Ak by 204 pokračovala z Kramárov na Patrónku, dalo by sa predsa prestúpiť na 207 aj tam (ale už by bolo treba prekonať podchod).
Podľa mňa by prestup medzi 204 a 207 na Patrónke skomplikoval život len malej skupine cestujúcich, ale za to by bol prínosom pre oveľa väčšie množstvo cestujúcich, či už pre dochádzajúcich zo severozápadu mesta a zo Záhoria na Kramáre, a tiež pre rekreantov z východných časti mesta smerujúcich na Železnú studienku.
Problémom zostáva podchod na Patrónke, kde by sa patrilo (nezávisle na trasovaní L204) postaviť výťahy alebo niečo podobné, bezbariérové. Do nemocníc chodia vo vysokej miere práve ľudia so zhoršenou pohyblivosťou alebo kočíkmi, takže pre nich by to mohol byť problém.
Čo si o tom myslíte? Vopred ďakujem za odpovede.
810zssk
Co sa priamo ZST Zelezna studienka tyka, tam z vychodnej casti mesta tam asi davy cestovat nebudu. Ked uz pre nic ine, tak preto ze mozu na vlak prestupit uz na Hlavnej stanici, ktora je po ceste. Kto ide do Lesoparku bud ide peso (a ten maly kusok je mu ukradnuty), alebo prestupuje na 43 co dnes moze spravit na Patronke).
Cize realne zlepsujes obsluhu akurat pre relaciu Trnavka (mimo dostupnosti Roznavskej) - Patronka, co je podobne malo ludi ako v relacii Kramare - Horsky park. Kym cestujuci v relacii Trnavka - Patronka uz dnes maju moznosti s prestupom na hrane, v relacii Kramare - Horsky park by takato moznost zanikla.
Podla mna je teda sucasny stav mierne lepsi.