Reply on: fanatikmhd #225671:
Hlavne si treba uvedomiť, že na TEŽ sa vďaka infra viac vlakov nakresliť nedá, ako je teraz a pri nasadení 2x425 (maximálna dĺžka kvôli dĺžke nástupíšť) na všetky vlaky je turnusová potreba 14 jednotiek. ZSSK ich má 15...Nové GTW sa so starým spojiť nedá. A mať pri moderných vozidlách takúto zálohu si nedovolia ani Švajčiari, ktorí nakupujú nové len presne podľa potreby vozidiel a staré robia zálohu.
Takže to celé vyzerá ako odmena pre ...... za krovie v súťaži na pantery. Ale v tejto politickej situácii to už ani neprejde.
810zssk
Co sa priamo ZST Zelezna studienka tyka, tam z vychodnej casti mesta tam asi davy cestovat nebudu. Ked uz pre nic ine, tak preto ze mozu na vlak prestupit uz na Hlavnej stanici, ktora je po ceste. Kto ide do Lesoparku bud ide peso (a ten maly kusok je mu ukradnuty), alebo prestupuje na 43 co dnes moze spravit na Patronke).
Cize realne zlepsujes obsluhu akurat pre relaciu Trnavka (mimo dostupnosti Roznavskej) - Patronka, co je podobne malo ludi ako v relacii Kramare - Horsky park. Kym cestujuci v relacii Trnavka - Patronka uz dnes maju moznosti s prestupom na hrane, v relacii Kramare - Horsky park by takato moznost zanikla.
Podla mna je teda sucasny stav mierne lepsi.