Reakcia na: david1 #225428:
Vzťahuje, lebo električková trať je tu súčasťou komunikácie a nie na vlastnom telese. Samozrejme, pre istotu je tu obmedzená rýchlosť aj električkovými návesťami.Inak, tá zóna 30 je tu už aspoň 10 rokov, tak neviem aký "ďalší pomalý prejazd centrom mesta" tu máme. ?
tr3mp
Ako bolo spomenuté, ak by Filiálka mala slúžiť ako nová hl. st., bolo by nutné postaviť okrem dvoch tunelov (na Predmestie a do Petržalky) ešte tretí na trať 110.
Pri Filiálke by bola najbližia električková zastávka Ursínyho, samotné Trnavské mýto je dosť vzdialené. Takže aj dostupnosť MHD by bolo treba riešiť, to že je stanica "na" Trnavskom mýte nie je celkom pravda, je "kúsok od neho" - cca 5 minút chôdze.
Pripájam porovnanie plôch jednotlivých staníc voči Filiálke. Možno začneš inak uvažovať ?
Porovnanie plochy staníc Bratislava Filiálka, Bratislava hl.st. a Wien Hbf.