Reakcia na: N/A #224045:
Ja už som ti raz písal, že mi nemusíš písať tvoje DOMNIENKY.Aké rušenie prevádzky divadla hlukom a vibráciami?
Aké narušenie konceptu?
Aká bariéra?
Vieš o tom ,že to "potenciálne nebezpečenstvo" je také, že Obchodná je najmenej nehodovým úsekom v Bratislave? Proste sa tam tí ľudia s električkami naučili spolu žiť. A električka na pešej zóne je bežná vec v celom svete. Na takej Masaryčke v Brne by si sa asi zbláznil.
Prečo nie Landererova, ti už napísal 810zssk aj s tvojou zlomenou palicou - omnoho viac kolíznych bodov. A ako by si tú električku od Šafka na tú Landererku priviedol? Čo je to dopravná ulica? Doprava je pre ľudí, nie pre ulice.
N/A
Napriek tomu s električkovou dopravou aj cez naozaj pešie zóny a námestia nemám nejaký zásadný problém. Môže to fungovať, ale mení to charakter priestoru. Ideálne je, ak sú električky tak umiestnené, že chodcov obmedzujú minimálne a nenarúšajú pešie koridory. Či chceme alebo nechceme, trať vytvára bariéru. Ja to akceptujem ako menšie zlo a jediný prijateľný spôsob povrchovej hromadnej dopravy v mestských centrách či častiach miest, odkiaľ bola štandardná cestná doprava vytlačená. Keď sa pozrieme napr. do Viedne, cez centrum tam nejde jediná električková linka, tie idú pekne po obvode a to by mal byť ideál aj pre Bratislavu.