Httt...
Mimochodom, kto z Vas cital novomestske noviny? Odporucam stranu 7, kde viceprimator Karol Kolada hovori o nosnom systeme. V podstate je to to iste, co najdete aj tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23
Konkretne ta trasa v koridore metra, rekosntrukcia Stareho mosta, jeho zdvihnutie aby vyhovoval plavebnemu profilu a pod. Takisto je tam aj vozovna a nove "velkokapacitne rychlodrahove elektricky". Taktiez tam spominal preferenciu.
Udajne do toho chcu investovat do 10 mld. Sk (iba Petrzalka).
a tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2536212c3329342132221f361f24282d1f212e1f24212c282f301f392c332936213a252eef392b2e212c23
Ale iba cast o nosnom systeme.
Spominane podzemne useky, etapova vystavba.
Mimochodom, kto z Vas cital novomestske noviny? Odporucam stranu 7, kde viceprimator Karol Kolada hovori o nosnom systeme. V podstate je to to iste, co najdete aj tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23
Konkretne ta trasa v koridore metra, rekosntrukcia Stareho mosta, jeho zdvihnutie aby vyhovoval plavebnemu profilu a pod. Takisto je tam aj vozovna a nove "velkokapacitne rychlodrahove elektricky". Taktiez tam spominal preferenciu.
Udajne do toho chcu investovat do 10 mld. Sk (iba Petrzalka).
a tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2536212c3329342132221f361f24282d1f212e1f24212c282f301f392c332936213a252eef392b2e212c23
Ale iba cast o nosnom systeme.
Spominane podzemne useky, etapova vystavba.
Sarko
Stacilo by iba, aby L31 isla v priamom smere akoby na Trnavsku a nasledne odbocila vpravo do upraveneho vpustu na elektrickovu trat. Zavadzia tu este stlp trakcneho vedenia, ktory by vsak slo o par metrov premiestnit alebo nahradit priecnymi prevesmi. Samotny pristresok je dost daleko na to, aby sa donho muselo nejako zasahovat.
Ako som si vsak vsimol, subezne s elektrickovou zastavkou sa tu zrejme buduje nova autobusova zastavka (nika). Situaciu to vsak nijako nevyriesi, pretoze cestujuci musi aj tak zdlhavo prejst cez podchod alebo riskovat preskakovanim zabradlia.
V praxi to vyzera asi tak, ze o 22:19 som tu od Pasienkov vystupil z L6 a chcel prestupit na prave zastavujucu L78 (i ked meskala 2 min.). Kvoli zabradliu a vzdialenosti zastavky, som ju vsak nemal sancu stihnut a dalsi spoj isiel az o 22:37. Ale to len tak na okraj.