Reakcia na: Ike #221862:
Prave naopak, zmysel to ma pri cestnej doprave na linkach ako 68, kde realne casy odchodov nie je pocas dna sanca dodrzat. Tam je ucelne uviest len interval.Dalsi problem pri elektrickach je ze tymto DPB zrusil uvadzanie nizkopodlaznych spojov na ZCP po vacsinu dna.
zlomok
Ale vleky c3 majú ešte z roku 1960, s drevenou podlahou:
1207, 1211, 1213 (rok 1960), 1222, 1227, 1249, 1260, 1261, 1267, (rok 1961)
Do 19. 4. 2017 jazdil aj vlek c3 pekného čísla #1234 z roku 1961.
Tak isto do 19. 4. 2017 jazdil aj vlek 1272 ktorý mal upravené zadné čelo po vzore E1, posledný svojho druhu, pamätám si ho najmä na linke 6.
Posledný vlek typu c3 z roku 1959 (1116, ktorý mal takisto upravené čelo po vzore E1) vyradili v roku 2013 vo veku 54 rokov!
Okrem toho majú ešte plno vlekov c4 z 70. rokov 20. storočia, ale tie už majú gumenú podlahu.
Záver: ak sa chce niekto povoziť v plesniakoch s drevenou podlahou v bežnej premávke, mal by ísť do Viedne a na linke 6 má celkom dobrú šancu ich stretnúť, prípadne na linkách 41, 42.
Zdroj: http://www.strassenbahnjournal.at/wiki/index.php?title=Aktuelle_Personenfahrzeuge