Reakcia na: Ámos #221452:
Napoveda: Ak je na konci otaznik, nie je to argument, ale otazka. Ja som ta (a tiez Gejzu) len poziadal o zdvovodnenie toho co ste napisali.Argument o fer cene ti podavat nebudem, lebo ho nemam. A na rozdiel od teba tu nerozdavam rozumy o veciach, o ktorych nemam informacie. Ta zmluva moze a nemusi byt pre DPB vyhodna. Nikdy som netvrdil ani jedno, ani druhe, tvrdil som len ze tu rozpravas o veciach o ktorych ocividne nic nevies.
Viko
2) a 3), well, podľa mňa mať niekde papierové sídlo a mať niekde personálne kapacity nie je to isté, ale OK.
4) opakujem, ty ako daňový poplatník stratíš viac na pobyte ľudí v ZA alebo vrajdotovaní skrz DPB?
5) tretíkrát a naposledy. Začiatkom 21. storočia boli podmienky také, že do homologizácie sa radšej nikto nechcel púšťať, tak sa vymyslel akýsi trucporadovník, kto na koho čaká s homologizáciou čoho, vo výsledku sa radšej kupovali TrM alebo aj nič. Takže áno, dnešný stav, že si môžeš vybaviť homologizáciu tam, kde to je najjvýhodnejšie, je prínosom vo forme voľnejjších rúk pri obstarávaní.
O miliónoch sa vie, o tisíckach iba dedukuješ, to je ten rozdiel. Alebo dokážeš konečne tú svojvôľu? Zdokumentuješ konečne tie tisícky? Či u teba funguje prezumpcia viny?
Čo sa testov týka, evidentne ani netušíš, že podniky si vozidlo často zapožičajú aj len na jeden deň bez cestujúcich, len aby si overili jeho základné jazdné vlastnosti. Jasné, viac sa ti polatí vyskúšať aj plnú záťaž, ale ani prázdny nie je bez informačnej hodnoty. Navyše, skúsenosť so Solarisom môže byť zaujímavým elementom na miske váh, keď sa bude plánovať nákup pre predĺženia (Lamač, Avion, DD - máme dosť vozov na 32+61+63? Nehovoriac o tom, keď sa nebodaj rozbehne Ovsište).