Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #220999:
Prečo vlastne riešime čo je lepšie? ? keby Dementný Podnik Bratislavský nebol neschopný, tak tu nepremáva ani krátky Tedom, ani stará plynová karosa.
Reakcia na: Petto #220998:
Išiel, nastúpil som pri Kauflande, o zastávku skôr. A radšej tlačenka v Tedome a dôjdem až na dlháče, ako by sa stará karosa mala rozpadnúť cestou, prípadne začať horieť za jazdy.
Reakcia na: N/A #220997:
Vzdy lepsia stara vacsia karosa ako krpaty maly tedom. Ved na zoo som nastupil a bola dost plna aj tak co by tedom nepobral.
Reakcia na: N/A #220997:
Aj ty s nou isiel ?
Ja fakt neviem dokedy tu budú jazdiť tieto haraburdy. Divný smrad sa šíril po zadnej časti autobusu už od botanickej, ale na Tománkovej vystúpim a tam tečie voda a dymí sa... hovorím šoférovi a ten s kľudom "to je len voda, to dójdem"... 😕
Reakcia na: Dispecer #220993:
Agora podľa mňa nie je to isté, čo CityBus, aj to, čo dnes poznáme ako Urbanway, je v Žabožrútsku aj naďalej predávané ako Renault Agora. Okrem toho sa pod stále v podstate to isté vozidlo dá schovať aj nejaký ten Heuliez a ďalšie.
Reakcia na: Petto #220983:
Len upresním: Agora = City bus. Že sa to volá ináč, a vyrába inde pod iným názvom, neznamená, že je to niečo iné.
Reakcia na: Petto #220989:
dodanie je do 4 mesiacov od podpisu zmluvy ci zadania obj? Neviem to tam najst? Cize skor ako v oktobri nepridu.
Reakcia na: MatejBA #220990:
Skôr na podpis zmluvy.
Reakcia na: Petto #220989:
Asi cakaju aj na 8 a 10 nech to je v 1 sprave 🙂
Inak preco este nie je na IMHD clanok o vyhre SORu v sutazi na 12M a 18M ? ?
Reakcia na: kecho #220985:
Tak ono je pojem 5 dveri u NB18 nespravnych kedze su to vlastne 4 aj pol dveri. Lepsi pojem su prepravne prudy,ktorych ma NB18 9, Capacity dokonca len 7 (len 1 kridlo 1.dveri) Za to eliny nove maju 10 + vysuvny charakter dveri opticky zvacsuje dvere.
Reakcia na: kecho #220985:
A co ma s tym aktualne J&T?
Reakcia na: Michal111 #220980:
"Soru sme sa upísali asi na ďalších 50 rokov, " to je ešte lepší hlod ako ten delfínov, že Tbusy vydržia 25 rokov.
Do 8 rokov sa aj tak rozsypú a potom snáď už konečne JeTi dobačuje a príde niečo s normálne riešeným interiérom...bez nasilu natlačených NP sedadiel na mieste, kde by sa dalo v pohode stáť, len aby splnili vopred dohodnuté podmienky tendra a bez dverí navyše, ktoré zaberajú miesta na NP sedenie alebo batožinu...

Keď na 32m voze v pohode stačí na "obmenu cestujúcich" 5 dverí a na 20-metrovom 4, tak na 18m je 5 dverí zbytočných...
V roku 1968 prebehla propagačná cesta Ikarusu 180 s motorom Liaz ML 630 po čs. mestách - fotky z prvej zastávky v Košiciach sú na Vtedy TASR (napr. http://vtedy.tasr.sk/s/zrXR5zAigl ). Je možné, že jedným zo šiestich zvyšných miest bola Bratislava?
Reakcia na: Rubber38 #220981:
Sak Urbanway je len donekocna prerabana koncepcia starej Agory z 90tych rokov , Agora presla potom na Citybus, Citelis a terajsi Urbanway. Este aj ten hnusny Crealis ma zhodnu vlecku s Citelisom ? . Teda aspon tak som videl na DOD v Skoda Plzen par rokov dozadu na trolejbuse s Crealis karoseriou pre nejake talianske ci franc.mesto.
Reakcia na: Michal111 #220980:
SOR nemusi pchat prsty do elektriciek , na to maju finančni zraloci uz podiel v Pragoimexe, ktoreho vozidla hyzdia uz vychodnu slovensku metropolu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.