Práve preto som nadobúdal dojem, že dokument je súčasnej tvorby, len v "retro kabáte". Nechcelo sa mi veriť, že v dobe "lístkového" prídelového systému na potraviny, a pomalého "kotúlania sa" "Rzeczpospolity" až ku stannému právu, niekto rieši ergonómiu madiel v tramvaji a olúpanú farbu na kasni. Veľmi sa mi páčil prejav komentujúceho - dikcia a Tebou spomínaný nonšalantný sarkazmus - klobúk dole! ?
Čo to trepeš dievča zlaté.Ty si požadovala informáciu od nás prečo nešiel tvoj autobus v čase keď si mala horúčku.Ale túto otázku ti môže zodpovedne povedať iba dopravný dispečing a to aj spätne.My sa môžeme iba domnievať ako obyčajne že sa jednalo o poruchu vozidla,nehoda a následná zápcha a s jej titulu vzniklo meškanie.
Keby som ja mal horúčku zavolám si taxík ktorý ma odvezie od baráku až po dvere lekára a za to zaplatím 5€ a mám vystaráno.
Ospravedlňujem sa za gramatickú chybu.aj keď toto nie je gramatické okienko ale viac menej technické fórum.
Bohuzial je to tak. Diskusia by tu nemala sluzit na vybavovanie si uctov medzi pracovnikmi DP a spamovanie for. Tentoraz to uz bolo prilis a pouzivatelom to vadilo. Snad dalsia diskusia uz bude konstruktivna.
Vďaka za perfektný dokument!!! Chvíľami som mal pocit, že to nemohlo byť z roku 1972 - ani technicky a ani obsahovo... Výborná kamera, výborne zdigitalizované a výborný komentár! Prekvapilo ma, že v tom čase bola autobusová doprava zastúpená výhradne Jelczom. Dva roky na to, už začali jazdiť v ZTM Warszawa prvé Ikarusy ako odpoveď na zúfalú situáciu. Metro bolo v tom čase úplne v nedohľadne...
Zlomok má pravdu, je zarážajúce, že Bratislava v roku 2017 sa viac podobá W-we v 1972-om, ako W-we v 2017-tom, to je fakt! Kto bol vo Varšave v posledných rokoch, sám môže porovnať, čo sa za vyše 40 rokov spravilo tam a čo v Bratislave?!
sľubujem, že ak budem ešte niekedy stáť s vysokou horúčkou cestou od lekára vyše 30 minút v mraze a hmle na zastávke, tak si zavolám rovno na Ministerstvo dopravy a nebudem tu písať žalospevy ( a keď si zavolám na dispečing a spýtam sa na dôvod, že prečo nechodí L 98, to mi nejako pomôže? pošlú záložné vozidlo???? ) myslela som , že táto diskusia tu je na to, aby sa problémy nejako riešili a nie aby tu človeka urážali všelijakí nevzdelaní " odborníci "
K petícii za "starú" L95: Mne na Lúkach po zavedení električky pribudol jeden prestup navyše (spolu ich mám 2), ale takú zvrátenosť, ako navrhuje Kríž, by som nikdy nechcel. Tí, čo ste to podpísali bývate blízko centra a najviac sa sťažujete, hanbite sa!
Proste nejaky poslancik sa zase vyjadruje k niecomu comu nerozumie. Vsak 15-minutovy je prestupovy. A este taky podpich: Pred spustenim elektricky L95 nestala na Safarikovom namesti...
Nepochopili sme sa. Ja som spomínal prípad, keď snaha mať na ISICu okrem EP SADky aj druhú EP pre IDS BK bola vyhodnotená ako strašný problém.
Vzájomné uznávanie je bohužiaľ scifi, hoci všetci tu bežia na rovnakých emtrestových kartách, ale dohodnúť sa nevedia. A akosi ich nezahanbuje ani to, že východoslovenské SADky (KE, PO, HE, MI) si EP vzájomne uznávali už v roku 2005 (!), hoci nikdy nepatrili k "bohatým". O čo menší problém by to teda bal byť pre SL, SAD DS a dnes už aj DPB.
EP su rozne, ale v pripade ISICu by malo byt mozne aby tie dve EP boli na jednej karte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zlomok
Nuž minimálne Trudnośc č. 4 je aktuálna aj v Bratislave v roku 2017! A to je teda riadna hanba.