Včera počas odklonu 2 a 8 som trochu nerozumel, prečo zatiaľ čo na STU smer HlSt tabuľa o odklone informovala, na Blumentáli žiadna informácia nebola. Minimálne jedna skupina návštevníkov kvôli tomu asi nestihla vlak. Iste, bez tabule by ho nestihli asi rovnako. Ale prečo tá informácia chýbala práve tu, kde by mala z celej neobsluhovanej trasy 2 a 8 možno najväčší zmysel? To, na ktorých tabuliach sa operatívna informácia zobrazuje a na ktorých nie sa vyberá ručne? Ten riadok s textovou informáciou sa zapína/vypína automaticky alebo pokiaľ má tabuľa 6 riadkov a je nastavená na zobrazovanie 6 najbližších odchodov, operatívne informácie sa tam jednoducho nezobrazia, ani keď sú do systému zadané?
Navyše, pokiaľ je jasné, že nejaká linka nejakú zástavku neobsluhuje, ale náš vozidlový dezinformačný systém v roku 2017 stále nie je v stave, aby tam boli nahodené odklonové trasy a zástavkové tabule zobrazovali skutočný stav, bolo by asi vhodné odchody danej linky na daných zastávkach skryť ručne. Takto tam 2 a 8 preblikávali a preblikávali až... Dokedy vlastne? Do príchodu na konečnú? Na prvú nasledovnú zástavku ich obvyklej trasy?
Tiež si inak myslím, že väčšina cestujúcich netuší, čo je CMO, bolo by podľa mňa lepšie používať výraz centrum.
Navyše, pokiaľ je jasné, že nejaká linka nejakú zástavku neobsluhuje, ale náš vozidlový dezinformačný systém v roku 2017 stále nie je v stave, aby tam boli nahodené odklonové trasy a zástavkové tabule zobrazovali skutočný stav, bolo by asi vhodné odchody danej linky na daných zastávkach skryť ručne. Takto tam 2 a 8 preblikávali a preblikávali až... Dokedy vlastne? Do príchodu na konečnú? Na prvú nasledovnú zástavku ich obvyklej trasy?
Tiež si inak myslím, že väčšina cestujúcich netuší, čo je CMO, bolo by podľa mňa lepšie používať výraz centrum.
to sú len vložáky... Bdteer bude fungovať, kábel kúrenia je spojený, niet čo riešiť. Infokábel je zaujímavosťou. Mnohokrát to proste nekomunikuje... Ale to nie je obhajoba..skôr výsmech žopky.
Otázka by teda znela jednoduchšie, miesto vláčenia obratových (pushpull, 671) súprav na trate až do prdelovičiek, by malo mať vačší zmysel točiť špeciál vlak, napr v úseku Zohor-Senec či DNV-PK. vlakokilometer nie je najlacnejší, a u žopky sa počíta akoby bola plne ložená jednotka. Takže druhá jednotka kôli dvom zastávkam.... A zbytok trasy poprázdno... To niet moc dobré. Pár minút pred pravidelným Os by práve dačo takéto pomohlo odbremeniť. Keď už pridávať.
Joyki
Pridáme 4 vlaky ráno (zmestia sa do grafikonu perfektne, dokonca do taktu) v špičke /4:00 - 7:30/
+2 Os vlaky: Galanta - Senec Os int. 30min.
+2 Os vlaky: Senec - Bratislava Os int. 21min.
= Galanta - Bratislava Os+REX int. 14min.
Tak toto by stačilo, ale momentálne kým REXy sú ráno tak full obsadené, ale nestojí sa (8 vozňov), tak Os sú ako indické pútnické vlaky. Evidentná je nedostatočná ponuka pre zastávky.
Zbytok trasy nie je poloprázdny, keďže kým sa vlak vyľudňuje z Bratislavy po Senec, v Senci nastupuje balík a potom zase je silná relácia Galanta - Nové Zámky obojsmerne. Takže vložáky by neboli len pre dve zastávky pred BA.
Od Pezinka je zas problém s priepustnosťou, takže tam už pridať nič nemôžeš, len posilniť kapacitne súpravy, zase hlavne Os.
Od Malaciek jazdia vlaky s tou kapacitou tak-tak na hrane, tiež by sa hodili dlhšie poschodové súpravy.