Reply on: 7ross7 #219678:
Vo Viedni na hlavnej tusim tiez vyberaju, je tam taky turniket (mimochodom velmy oblubeny na nemeckych pumpach)...
to sú len vložáky... Bdteer bude fungovať, kábel kúrenia je spojený, niet čo riešiť. Infokábel je zaujímavosťou. Mnohokrát to proste nekomunikuje... Ale to nie je obhajoba..skôr výsmech žopky.
Otázka by teda znela jednoduchšie, miesto vláčenia obratových (pushpull, 671) súprav na trate až do prdelovičiek, by malo mať vačší zmysel točiť špeciál vlak, napr v úseku Zohor-Senec či DNV-PK. vlakokilometer nie je najlacnejší, a u žopky sa počíta akoby bola plne ložená jednotka. Takže druhá jednotka kôli dvom zastávkam.... A zbytok trasy poprázdno... To niet moc dobré. Pár minút pred pravidelným Os by práve dačo takéto pomohlo odbremeniť. Keď už pridávať.
Ono stačí sa pozrieť do zámkov. Pushpulle tam stoja, 861 tam pôsobia akoby sme ich príliš veľa, ráno aj zo 10 ich tam postáva. Nič nemfunguje, po dlhšom čase sa konečne žopkári vspamätali a 263 znovu dali dohromady pre premávku na klasickej súprave, takže teraz už 263 stretneš kdekoľvek. zas...
A na možno drobnú obhajobu. Plesnivé Bčko nevykúrené, Bdtmee s jednou žiarovkou.... Ale opýtam sa ťa inak: Došiel si do cieľa? Či radšej horalku do papuľky a úsmevy prepáčte, máme iba jeden Vectron?
Smutný príklad, ale aspoň to šlo. Pamätám sa na časy, keď som miesto pokazenej bagety videl 750+Bdt. Ešte raz : 750 + Bdt.... kapacita rovnaká pomaly, ale išlo to. Neodrieknuté, proste to odišlo.... Toto musím ŽOPke nechať, že i keď hrôzostrašne, aspoň to furt ide...
Joyki
Pridáme 4 vlaky ráno (zmestia sa do grafikonu perfektne, dokonca do taktu) v špičke /4:00 - 7:30/
+2 Os vlaky: Galanta - Senec Os int. 30min.
+2 Os vlaky: Senec - Bratislava Os int. 21min.
= Galanta - Bratislava Os+REX int. 14min.
Tak toto by stačilo, ale momentálne kým REXy sú ráno tak full obsadené, ale nestojí sa (8 vozňov), tak Os sú ako indické pútnické vlaky. Evidentná je nedostatočná ponuka pre zastávky.
Zbytok trasy nie je poloprázdny, keďže kým sa vlak vyľudňuje z Bratislavy po Senec, v Senci nastupuje balík a potom zase je silná relácia Galanta - Nové Zámky obojsmerne. Takže vložáky by neboli len pre dve zastávky pred BA.
Od Pezinka je zas problém s priepustnosťou, takže tam už pridať nič nemôžeš, len posilniť kapacitne súpravy, zase hlavne Os.
Od Malaciek jazdia vlaky s tou kapacitou tak-tak na hrane, tiež by sa hodili dlhšie poschodové súpravy.