Reply on: dyspozytor #219658:
Tá akcia bola aj jemne medializovaná, malo ísť o ukážku načo sa dá tešiť časom...a o 10 rokov nato.,..671(951).. Niekde by som mal mať aj foto...Inak, s tým spájaním. 671 sa dá skľudom spájať na viacčlen, ale...máme ich dosť? zdvojená, a daľší vlak nemáme čím vypraviť..alebo starým šerblom...
u 951 - spojenie s daľšími vozňami mechanicky problém nie je, ani elektricky pri klasickom vlaku (pamätáme časy kedy to jazdilo dva vložáky v klasickej súprave). Ale vo verzii 263(381)+Bd(g)teer+051+051+951 úprimne netuším, ako by sa správalo riadenie z riadiaceho. Je to vôbec kompatibilné aj pre riadenie? A je to vôbec nutné? ....
dyspozytor
K druhému odseku otázky: vo Viedenskej oblasti býva spravidla v súprave päť vozňov vrátane riadiaceho. Spája a rozpája sa to klasicky ako normálny vozeň - trakčné tam nie je nič. Rovnako ako vozne 951, 051 ZSSK od Škody (aj keď Škoda to tuším prezentuje ako netrakčnú jednotku, tak neviem)