Reakcia na: TomJ #219130:
Závisí od toho, či očakávame, že tangenta len na seba preberie ľudí z paralelných autobusov a áut, alebo má aj odľahčiť radiály. L50 by bolo treba nahradiť tak, aby to malo dosah až do širšieho centra, načo vytvárať ďalší prestup nasilu pri Štrkovci?Zdá sa mi nezmyselné, useknúť tú linku takto nasilu na Vinohradoch a na Dzurillu. Ideálny stav by som videl z Rače na Ružinovskú a ďalším prepojom do oblasti Cvernovka-Bottova-Pribinova na nenápadne vznikajúce snahy o električku.
Kratšia tangenta len medzi Račianskou a Vajnorskou veľa dopravných vzťahov nenahradí, a tak by sa asi hľadalo najmenej od veci riešenie - či už linka z Rače/Vinohradov a po Vajnorskej do mesta, alebo naopak akási posilová linka z ŽST NM po Račianskej do centra (k čomu sa osobne prikláňam viac).
Mike
Iná vec je, kým my si tu môžeme myslieť, že el. trať by mala ísť v predĺženej Tomášikovej (jediné čo bráni reálizácií tej cesty sú prakticky iba pozemky SIS-ky..), tak spracovatelia ÚGD boli presvedčení (a tak je to myslím aj v tom ÚGD zakotvené), že tá "koľajová spojka" Račianskej a Vajnorskej by mala ísť po Riazanskej...