Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #214810:
Tej L8 na NLS pevne verim odzvoni so supravami/29T a budu K2S. A K2S nemaju co robit na L9 !!! okrem vikendov.
A ten 1linkovy variant si predstavujes teda ako ? Spicka 4minuty a sedlo 6 ?
Reakcia na: Petto #214807:
No skús v nejakom IDS na západ od SK povedať, že je jedno, či idú dva spoje na radiále za sebou alebo v preklade, hneď by ti znížili o polovicu dotáciu.
Tak ako má KV v špičke teraz 2 min a mimo špičky 2,66, môže mať aj Ružinov alebo Rača v špičke 4 min a mimo špičky 6 min. Vzduch netreba voziť.
Jasný dôkaz je napr. L9 do Ružinova mimo špičky K2, krorá ide 5 min po L8. A na L8 29T a ide 3 min po L9 s K2.? ? ?
Reakcia na: Petto #214808:
Bolo by fajn, keby potom potiahli 78 až pod Most SNP - kvôli možnostiam prestupu.
Reakcia na: N/A #214806:
Jak ze nie je prestupny uzol Safko .... Ved abus 95tku sme nahradili 1+3 , prestupy medzi 4,6 a 1,3 sa obnovia urcite o tom nepochybujem vo vztahu KV vs. Petrzalka alebo Petrzalka vs. Vajnorska . Skoda ze tam nezachovali aj abus otocku pre L78
Reakcia na: N/A #214804:
Tak este rano chodia akotak obe obsadene, ale po rannej spicke by sa dala kludne skratit jedna z nich len do Karlovky . Primarne sak obe dubravske elektricky beru ludi do centra/z centra do uplne inych lokalit, takze je jedno ci idu za sebou alebo v dokonalom preklade. To ze chodia prazdne v spicke nie je problem ze 4,5 idu za sebou ale v ich trasach a otrasnej priemernej rychlosti.
A aj keby bol 1variankovy variant tak v Dubravke je elektricka kazde 4minuty na velky p*d a stale by si mal tie iste akokeby vzkm uplatnene v Dubravke.
1 linkovy variant by navyse potreboval dalsie vzkm kedze KV s 2 linkami ( tunel/ nabrezie) by mala celodenne frekvenciu spojov kazde 2 minuty a dnes je tam 2,66 min priemer.
Reakcia na: zakaznik #214805:
A kam sa nevieš dostať s MHD? Prestúpiť sa nedá? Tak si spoj v tomto chaotickom linkovaní 6 so 7 a budeš mať priamy spoj od mosta SNP na Obchodnú. Šafko už nie je prestupný uzol, nemusí sa 6 točiť naspäť do KV. V 1- linkovom variante si môžeš spraviť zástavku pre 31,39 rovno pri moste SNP.
Reakcia na: N/A #214801:
Konkretne s tou Einsteinovou mas pravdu. Ale zbytok neriesis.

Zober si mapu a nakresli si kruznice spolomerom 500m co je najvacsia doporucena pesia dochadzkova vzdialenost. Od Safka ju budes mat max. po L. Stura.
Reakcia na: Petto #214803:
Keď nie sú nutné preklady Dúbravke, načo sa tam vozia dve súpravy za sebou z mesta aj do mesta? Len tak, lebo zase nie je čo s peniazmi?
Reakcia na: N/A #214797:
Aky je rozdiel v tom ci ide z Jesenskeho 4+6 v takte 4 minuty alebo napr L4 v takte 4minuty ? Preklady v Dubravke nie su nutne to uzna asi kazdy.
Reakcia na: zakaznik #214799:
Ono aj z pohladu Noveho mosta by som za optimalne povazoval keby sa L8 tocila tak ako aktualne L1, teda okruhom Obchodna - tunel - nabrezie - Jesenskeho - Namestie SNP - Obchodna.
Reakcia na: zakaznik #214799:
Terminál medzimestskej dopravy pod mostom SNP?? ? ? Všade, kde zastaví nejaký dopravca, je teraz terminál? A čo teda prestup z Blagussu alebo RJ na L80 na Einsteinovej??? Myslím, že je to podstatne rýchlejšie a na jednej hrane na Einsteinovej, ako sa točiť pod SNP a šlapať na L8 na Lajoš Štúr tér a odtiaľ ísť na Obchodnú.
Reakcia na: N/A #214798:
Nie je tam zavedena doplnkova autobusova linka. Na Safko je to od Mosta SNP 1km. Ide o to, ze aj tak to nie je kde otocit.
Reakcia na: Petto #214796:
Ja nepisem o Safku. Mam na mysli oblast Razusovho nabrezia, tiez terminal medzimestskej dopravy pod mostom SNP a pod a ich spojenie s Obchodnou.
Reakcia na: zakaznik #214795:
Nosný systém nie je na to, aby zabezpečoval priame spojenie odvšadiaľ všade. Aj keď spomenutý prípad rieši L1, ako už je poznamenané nižšie.
Reakcia na: Petto #214794:
Bývam v KV a stačila by jedna zastávka napr. zatiaľ Jesenského, odkiaľ by šlo niečo častejšie a pravidelne a nie tento nezmysel, kde ide niečo z Jesenského, niečo zo SNP a nepravidelne s tými super prekladmi typu DPB.
2linkový variant nie je to, že idú dve linky naraz (4,5 Dúbravka), alebo bez možnosti prestupu (môžem na niečo prestúpiť, keď chcem ísť z KV na Obchodnú, alebo je jediná možnosť ísť len s linkou 5 ???), čo má v súčasnosti Bratislava. To, čo je teraz v BA, nie je žiadny 2linkový variant, ale len nejaký variant, ktorý tu vznikol znížením počtu liniek na hl.st. - bez prestupov, bez pravidelných odchodov z radiál, s rôznou kapacitou vozidiel pri rovnakom intervale atď...čiže toto celé tu len dokazuje, že 2 linkový variant v BA ani nemôže fungovať.
Reakcia na: zakaznik #214795:
Obchodna - Safko bude zabezpecovat aj L1 ?
Reakcia na: N/A #214787:
8 bude ako jediná zabezpečovať nejaké rozumné spojenie Obchodná - ĽŠtúra. Prekvapivo aj v CMO žijú ľudia.
Reakcia na: N/A #214793:
Sak jasne - ty to nevyuzivas tak zrusme to. Ale prid to povedat ludom co chodia denne z NamSNP smer KV s L9. A tam ta nahradna zastavka nie je nikde zatial. Manderlak je stale v nedohladne. Bratislave stale vyhovuje viac 2linkovy variant ako 1linkovy.

Reakcia na: Petto #214788:
Máš možnosť znížiť počet liniek, naraz idúcich spojov podľa cp, jalových zachádzok. Ale keďže žiješ v presvedčení, že na 99% sa to nedá zlepšiť, ži si v tom.

Bez zmeny linkovania by sa dalo aspoň prehodiť 8 a 9, aby sa znížili km, len čo by potom robili tie davy ľudí, čo cestujú z Kapucínskej na Kamenné, že.

Obratisko PKO? Molecova, KV?? ? ? A pridať aspoň 10 liniek.
Reakcia na: S499.1023 #214786:
Uzkostlive nedodrziavanie a ignorovanie nieje to iste, nemyslim ze ten vodic autobusu niekoho vytlacil do "skarpy". Samozrejme ak by sposobil nehodu urcite by som ho tu neobhajoval.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.