Aj keby vypadol len 1 voz (=poradie) tak ho zalozak nahradi az po urcitom case. Autobus to ciro teoreticky moze stihnut aj uprostred trasy, zavisla trakcia zrejme az od konecnej. A je dost mozne, ze hradi az od druhej konecnej => vynecha sa cele kolecko, t.j. 2 spoje.
Ine to je pri poruche na konecnej. Tam moze nejaky volny zalozak stat a hradit od zaciatku s pripadnym mensim meskanim.
Ine to je pri poruche na konecnej. Tam moze nejaky volny zalozak stat a hradit od zaciatku s pripadnym mensim meskanim.
Z
Prestojovosť autobusov kvoli poruchám (rátajme aj tankovanie CNG) by podľa Tvojho tvrdenia bola viac než 13%tná!!! 70 autobusov - to sú (veľmi zhruba) približne DVE TRETINY jednej dopravnej prevádzky!!! Veľmi (V E Ľ M I) zhruba na jeden deň pripadne na "čisto naftovú" prevádzku maximálne 5 porúch, ktoré - ak je čo len jeden záložný voz voľný, sa OKAMŽITE hradia. Všetko je však na uvážení dispečera a možností - pretože denne je k dispozícii približne 4-5 záložákov a keď vypadne v rannej špičke naraz viac vozidiel (môže sa stať-nemusí sa), dispečer sa musí rozhodnúť, kde vzniká najväčší nápor a kde je nehradený prestoj "viac bolestivý".
Tak.