Má to svoje racio, netrieštiť typ automatov na jednom mieste. Nakoniec, ja by som na stanicu pri najbližšej príležitosti smeroval multifunkčné a tých 10 Meron by mohlo následne prísť inam.
Nepochybujem ze DPB ma data o trzbach automatov a nepochybujem ze tie na stanici su na cele. Ale minut tam 10% prostriedkov je blbost. Obzvlast ked uz dnes tam je plno miest kde sa da listok kartou kupit. Stacilo upravit 1-2 automaty.
Velmi efektivne. Idu prerabat len 50 automatov, tak co je lepsi napad ako 10 z toho prerobit na tom istom mieste. Idealne takom, kde aj doteraz existovalo niekolko moznosti si kupit listok kartou. Blbci.
Neviem, ako je to za posledne roky, ale cca 10 a viac rokov dozadu to bolo celkom pravitelne. Neboli vzdy a vsade, ale raz-dvakrat za tyzden som natrafil.
Zaujimave, ze sa poslednych 5 rokov co tam chodim kazdy den, a kazdy den sa veziem S-Bahn som este kontrolu vo vlaku nezazil ?
A nemyslis ale nahodou mimo Stammstrecke (Meidling - Floridsdorf)? Lebo za tymito stanicami urcite kontroluju...
Posledna veta nie je pravdiva. Vo vlakoch obsadenych vlakovou catou tato vykonava aj kontrolu CL, hoci nie v takej intenzite ako u nas. Ale aspon raz to prejdu.
1) Áno
2) Málokedy (ono niekde na schodoch to neni moc praktické)
3) Áno
Najčajstejšie ich je vidieť v prestupných tuneloch na Mustku, Muzeu, Florenci, je tam totiž vysoká frekvencia ľudí a úzky priestor, z ktorého sa nedá ujsť mimo prepravného priestoru. Plus je to v centre
Pri ÖBB som na S-Bahn-Stammstrecke uz par krat videl, ze kontroloval cely tim pri odchodoch z nastupist. Sprievodcovia su iba na regionalnych vlakoch (dvojposchodaky) a nikdy nekontroluju (praca sprievodcov je iba mavanie na nastupistiach).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Rubber38
2) Málokedy (ono niekde na schodoch to neni moc praktické)
3) Áno
Najčajstejšie ich je vidieť v prestupných tuneloch na Mustku, Muzeu, Florenci, je tam totiž vysoká frekvencia ľudí a úzky priestor, z ktorého sa nedá ujsť mimo prepravného priestoru. Plus je to v centre