Reakcia na: trolejbus6207 #217659:
21 Tr sa kupovali v čase, keď nebolo jasné, či ešte budú k dispozícii nejaké eurofondy (korupčné kauzy a podobne) no a bola to v podstate akcia jedného človeka, ktorý nemal žiaden plán, iba ich bezhlavo nakúpil bez toho, aby vedel, kam ich nasadia. ? Následne sa vytipovali poradia, kde sa môžu objavovať. Čo sa týka historických vozidiel, na dvore hnije nejaký švajčiarsky trolejbus, 15 Tr #501, v autobusovej vozovni električka T2, pojazdný je teda asi iba Leyland. O nejakom dobrom prístupe k historickým vozidlám sa rozhodne hovoriť nedá.
trolejbus6207
Neviem, aký postoj má DPÚL ku histórii, osobne by som si tipol, #601 u nich zostane ako historický voz, ak ho vôbec dokončia a pri #602 a #603 súhlasím s jeho názorom, že pravdepodobne skončia v DPMB, takú príležitosť si Brňáci asi nenechajú ujsť, keď majú až na ten jednomotorový prototyp, ktorý jazdí teraz v Szegede + historičák z Jihlavy všetko, čo kedy Škodovka Ostrov z tohoto modelu vyrobila
A jedna vec ma dráždi už hodne dlhú dobu - načo kupoval DPÚL tie tri 21Tr z Hradca Králové, že by z obavy, že nedotiahnu projekt na obnovu vozového parku z eurofondov? Jedenásť skúpených 15Tr/TrM logiku dáva, keď ich prevádzkujú dlhé roky, ale 21Tr dovtedy nemali ani kus a k tým trom prevádzkovaným 22Tr asi veľa náhradných dielov mať nebudú, že by ich využili aspoň tak...