Reply on: trolejbus6207 #217664:
poslednú foto na nete som videl v júni https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13321997_1200677563285274_8067562895278490946_n.jpg?oh=498d6d23e38b6e360556988c54627db2&oe=589D74A7https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13332940_1200677916618572_5915136930649011332_n.jpg?oh=1674f71c5e587a14ab2d38378d6db8f0&oe=5894D968
never ending story to môže byť aj kvôli nedostatku financií...
trolejbus6207
Neviem, aký postoj má DPÚL ku histórii, osobne by som si tipol, #601 u nich zostane ako historický voz, ak ho vôbec dokončia a pri #602 a #603 súhlasím s jeho názorom, že pravdepodobne skončia v DPMB, takú príležitosť si Brňáci asi nenechajú ujsť, keď majú až na ten jednomotorový prototyp, ktorý jazdí teraz v Szegede + historičák z Jihlavy všetko, čo kedy Škodovka Ostrov z tohoto modelu vyrobila
A jedna vec ma dráždi už hodne dlhú dobu - načo kupoval DPÚL tie tri 21Tr z Hradca Králové, že by z obavy, že nedotiahnu projekt na obnovu vozového parku z eurofondov? Jedenásť skúpených 15Tr/TrM logiku dáva, keď ich prevádzkujú dlhé roky, ale 21Tr dovtedy nemali ani kus a k tým trom prevádzkovaným 22Tr asi veľa náhradných dielov mať nebudú, že by ich využili aspoň tak...