Reakcia na: Vladimír #21732:
K trojičkám ešte toľko, že Praha má momentálne mimoriadnu šancu skúšobnými jazdami na barrandovskej trati ich prevádzku otestovať. Košice od 04/1979 až do ostrej prevádzky (1.7.1979) denne testovali 4 súpravy 3xT3 a doladili menšie nedostatky. Len veľmi malý počet zastávkových ostrovčekov potreboval rozšírenie, pretože väčšina zastávok bola kapacitne stavaná pre dve súpravy, ale aj napriek tomu má väčsina zastávok cca 75m, takže okrem jednej 3xT3 vojde do zastávky ešte jedna súprava alebo KT8.
Andy
Re #21667 Vladimir: My mame take linky, v ktorych je vzdy viac ako 20 rakovin...
Re #21687 J: A to je dane, ze musi byt jeden vyrobca pre vsetky typy autobusov? To nemoze vyhrat napriklad na 12-metrove sragora, na 15-metrove Solaris a na 18-metrove MAN?
Re #21701 galiyosha: V BA boli na elektricke 7910 isty cas nainstalovane podobne oznacovace od firmy Mikroelektronika, a vyzerali takmer rovnako a zobrazovali aktualny cas.
Re #21707 galiyosha: No pokial by to bolo take iste ako TAM BUS, tak by som to velmi privital. DPB by mozno privital aj vodikovy pohon
Re #21708 J: Nie, to su ine, lebo na nich je aj cas. Ale neviem ci uz aj tak nie su demontovane..
Re #21709 J: Preco nie SOR? SOR je pre cestujucich velmi atraktivne vozidlo. Keby urobili dvere, bolo by to super. Co ti na nom vadi?
Re #21709 J: Ale este ani nevies, ze ci vobec ta 21Tr bude v BA niekedy premavat s cestujucimi
Re #21713 neo: Jeden kus 21Tr, ktory sa bude homologizovat, a vobec nie je jasne, ci bude niekedy s cestujucimi premavat.. A nikto z DPB nevie co vlastne objednali(interier a spol)..