Reply on: Sarko #21735:
Nie celkom -- pre odbocenie zo Sancovej na Kriznu, ktore teraz pouziva L31, je tam odbocovacia "spojka" (ospravedlnujem sa, ale netusim, ako sa to odborne nazyva), takze bus v skutocnosti nevybera taky ostry uhol. Keby chceli upravit zastavku elektriciek, museli by ju podstatne skratit.Inak dve otazky: Preco pod Novym mostom este neskratili ten ostrovcek pred nastupistom c. 4 (ak je c. 4 to, odkial chodi L90)? Spravili tam sice "najazdy" na ten ostrovcek, aby si pri odbacani L90 nepresekla gumy, ked to nedokaze vybrat a ide kolesami cez, ale pripada mi to absurdne -- ved tam nikdy nestoji viac, nez jeden klbak, tak preco to rovno neskratit.
A druha -- co vlastne brani SORu, aby dali do busov lepsi dverovy system? Cena?
Andy
Re #21667 Vladimir: My mame take linky, v ktorych je vzdy viac ako 20 rakovin...
Re #21687 J: A to je dane, ze musi byt jeden vyrobca pre vsetky typy autobusov? To nemoze vyhrat napriklad na 12-metrove sragora, na 15-metrove Solaris a na 18-metrove MAN?
Re #21701 galiyosha: V BA boli na elektricke 7910 isty cas nainstalovane podobne oznacovace od firmy Mikroelektronika, a vyzerali takmer rovnako a zobrazovali aktualny cas.
Re #21707 galiyosha: No pokial by to bolo take iste ako TAM BUS, tak by som to velmi privital. DPB by mozno privital aj vodikovy pohon
Re #21708 J: Nie, to su ine, lebo na nich je aj cas. Ale neviem ci uz aj tak nie su demontovane..
Re #21709 J: Preco nie SOR? SOR je pre cestujucich velmi atraktivne vozidlo. Keby urobili dvere, bolo by to super. Co ti na nom vadi?
Re #21709 J: Ale este ani nevies, ze ci vobec ta 21Tr bude v BA niekedy premavat s cestujucimi
Re #21713 neo: Jeden kus 21Tr, ktory sa bude homologizovat, a vobec nie je jasne, ci bude niekedy s cestujucimi premavat.. A nikto z DPB nevie co vlastne objednali(interier a spol)..