Keď sme sa minule bavili otej Viedni, tak ma napadla, že by sme sa mohli inšpirovať tým, že najprv ide elinová linka a z konečnej pokračuje autobusová.
To je príklad L53. Teraz keď chodí L63 až po Zlaté piesky, tak by L53 mohla kľudne chodiť, len po konečnú elín na Zlatých s prestupom na jednej hrane. Ušetrené vzkm by sa použili na lepší interval. Vôbec si myslím, že tak ako je plánovaná elina až do Vajnor je zbytočná. Tam predsa nie je taký potenciál a vozy by tam chodili prázdne.
To je príklad L53. Teraz keď chodí L63 až po Zlaté piesky, tak by L53 mohla kľudne chodiť, len po konečnú elín na Zlatých s prestupom na jednej hrane. Ušetrené vzkm by sa použili na lepší interval. Vôbec si myslím, že tak ako je plánovaná elina až do Vajnor je zbytočná. Tam predsa nie je taký potenciál a vozy by tam chodili prázdne.
J
Re #21651 Sarko: Conecto nie? Aj v Nitre ho majú.
Re #21652 Andy: No ale on nevie, či tam má ľudí, ktorí idú bez prestupu alebo s ním. On si počas jazdy nemá čo odskakovať. Keď má náskok ešte to pochopím, ale inak. Veď je zodpovedný za voz, ľudí v ňom. Ako to majú chápať cestujúci, ktorý chce byť čo najskôr v práci, doma,... Mne leze na nervy už striedanie na trase. Čo je to za blbosť takto zdržiavať voz.
Ty si sa neviezol v Citare. veď tam bolo množstvo sedadiel na úrovni podlahy.
Jasne, že sa to zvykne robiť mimo mesta, ale ja som ln vysvteloval, že to nie je kvôli prachom.
Zle čítaš nie 6:44 ale 6:25.
Re #21656 Andy: , Re #21655 JK:
No presne toto isté som písal Koladovi. On mi odpísal to, že sa s tou myšlienkou pohrávali, avšak na Trnavskom by bolo treba reko, keďže tam je to, ešte na drevách a potom len uložené betónové prefabrikáty. Inak v tom nevidia žiaden problém a že budú na to v budúcnosti myslieť. Ako silno to už ukáže čas.
Re v Vladimír: Jo vlčák je vlčák, ale trojcípa hviezda sa nedá nijak pomýliť. Inak čo mi chýba na Solarise je nejaký poriadny znak. Ten nápis SOLARIS a jazvečík je otrasný. Chcelo by to niečo ... lepšie.