Reakcia na: Ike #216849:
Na druhej strane z pohladu vodica novacika (sam viem, robil som autoskolu ked fungovala blikava zelena) to bolo lepsie. Uplne by stacilo, keby vyznam tej zelenej bol "mas 2 alebo 3 sekundy zelenej" (prosto len infomarcia, tak ako napriklad svieti cervena a oranzova pred zelenou). Sam viem, ako som na prvych jazdach obcas zmatkoval, ked nahle skocila oranzova. A ked som siel napriklad okolo OMV pri Botanickej, a videl ze blika, tak som pekne vyradil rychlost, nohu z plynu a ked som videl, ze to nestihnem, tak v klude dobrzdil bez stresu 
A ked uz odpocet na semaforoch, tak podla mna by to malo byt opat iba poslednych 7 sekund pred skoncenim zelenej a celu dobu na cervenej (7 az 4 sekunda zelena, 3 az 1 oranzova a 0 cervena).
Mike
Lebo v opačnom prípade máme cestujúcich z ÚR (napr. obce za Sencom) ktorí dnes pracujú niekde v okolí Vajnorskej (napr. ako je Jurajov Dvor) a majú priamy spoj SL dom - práca. A Ten SL skrátime po Senec, tam si prestúpia na vlak, vlakom prídu do BA ale v Ba nikde neprestúpia z S60 na MHD, ktorá ich dovezie na Jurajov Dvor (jedine ešte na ďalší prestup). (Prestupný "bod" ŽST Vajnory - zast. MHD Vajnory nadjazd s presunom medzi nástupišťami 710 metrov neberiem). Takže keď priamy spoj nahradíme 3 prestupmi, tak ľudia tiež pôjdu do áut. A takéto príklady sú aj z iných smerov...