Reakcia na: Žáržo #214854:
Linku 9 určite treba zachovať tak ako je. Ani nie kvôli spojeniu nám. SNP - Kapucínska, ale preto že (trocha) odbremeňuje preťaženú linku 4. Linka 9 po Obchodnej nemá zmysel, tam z Karlovej Vsi úplne stačí linka 5. Mať dve linky z KV na Obchodnú v int. 8 min. je úplný nezmysel - toto v pohode zvláda večne prázdna linka 5. Naopak najvačšie balíky sú na Kamenné nám.,Špitálsku, Krížnu, Tr. mýto - teda na linku 4 (hlavne) a 9. Obchodná je v pohode. A to že linka 8 pôjde z Poštovej na nám. Ľ. Štúra je preto že to tak vyšlo. Snáď by si nechcel aby 8 išla z Ružinova na Hl. stanicu? Ešte by mohla ísť jednosmerným okruhom cez tunel. A tú spojenú 6+7 si dúfam myslel z Jesenského cez Špitálsku a Americké nám. a nie tou nezmyselnou zachádzkou cez Obchodnú - veď tam to v pohode zvláda linka 5.
Žáržo
Efekt prvotného ošiaľu určite nebude dlhodobý.
To priame spojenie medzi Mostom SNP a Obchodnou by síce bolo zabezpečené iba počas špičky, pri rozdelenej L6 a L7 by však nebolo ani len to...
Nemyslím si, že má veľký zmysel prevádzkovať L8 po Obchodnej iba kvôli zabezpečeniu mimošpičkového a víkendového priameho spojenia jedinej zastávky - Nám. Ľ. Štúra s Obchodnou ulicou. (spojenie Obchodnej s Nám. SNP/Kamenným nám./Jesenského, Štúrovou a Šafkom zabezpečí L1.)
A čo sa týka tej rýchlosti L9 – nezmysel. Jazdná doba L9 zo Špitálskej do Karlovej Vsi je 20 min., L4 cez nábrežie iba o minútu viac – teda 21 min.
Detto, presmerovanie L9 na Obchodnú by predĺžilo jej jazdnú dobu iba o jednu minútu. To sa potom môžeme rovno už baviť o tom, že nemá zmysel obnovovať L4 na Šafko, keďže jazda cez Jesenského trvá o minútu menej...