Reakcia na: Žáržo #214854:
Linku 9 určite treba zachovať tak ako je. Ani nie kvôli spojeniu nám. SNP - Kapucínska, ale preto že (trocha) odbremeňuje preťaženú linku 4. Linka 9 po Obchodnej nemá zmysel, tam z Karlovej Vsi úplne stačí linka 5. Mať dve linky z KV na Obchodnú v int. 8 min. je úplný nezmysel - toto v pohode zvláda večne prázdna linka 5. Naopak najvačšie balíky sú na Kamenné nám.,Špitálsku, Krížnu, Tr. mýto - teda na linku 4 (hlavne) a 9. Obchodná je v pohode. A to že linka 8 pôjde z Poštovej na nám. Ľ. Štúra je preto že to tak vyšlo. Snáď by si nechcel aby 8 išla z Ružinova na Hl. stanicu? Ešte by mohla ísť jednosmerným okruhom cez tunel. A tú spojenú 6+7 si dúfam myslel z Jesenského cez Špitálsku a Americké nám. a nie tou nezmyselnou zachádzkou cez Obchodnú - veď tam to v pohode zvláda linka 5.
Petto
Pevne verim ze Jesenskeho pre L6 ostane, ak to bude linka KV-Safko-KV. Manderlak a Jesenskeho nebudu zase az tak nebezpecne pri sebe, ze by sa zrusila Jesenskeho. Ale ak by si aj spojil L6 a L7 tak su to len spickove linky stale - cize aj tebou navrhovane spojenie Most SNP - Obchodna nemas celodenne/celotyzdenne. A trasa L9 Spitalska Nam SNP Kapucini nie je ani tak kvoli spojenie tych 3 zastavok, ale je to stale najrychlejsia cesta z Oblasti TRMY a ci Ruzinov do celej KV, preto by mala ostat zachovana ci bude / nebude Manderlak2