Reakcia na: Ike #213601:
No tipoval by som, že to mohol byť jeden z dôvodov prečo sa ten projekt presunul z blízkej do abstraktnej budúcnosti. Nová tbus trať Hroboňova = prestup naviac (a v prípade cestovania na hlst to boli dva prestupy naviac ; - nespokojní cestujúci, vypisujú petície za obnovenie pôv. stavu (dosiahla v rámci predvolebnej kampane až Rosová)
Nová tbus trať Patrónka = prestup naviac - nespokojní cestujúci, vypisujú petície za obnovenie pôvodného stavu
A v prípade trolejovania 63 by bol efekt asi rovnaký... okrem toho tu by sa dosiahlo ešte mierne spomalenie pravdepodobným zastavovaním tbusu 63 na Dubovej, Sokolskej a Karpatskej..
Ike
Inak druhá vec je, už sa to tu riešilo, púšťanie ľudí do vozidla na prvej zastávke počas vyrovnávacej prestávky pred odchodom. Dnes som zažil na jednej konečnej, že sme mokli na zastávke a vodič s vozidlom prestávkoval priamo v zastávke. Jasné, že nevieme rozlíšiť, kedy má vodič zákonnú prestávku a kedy vyrovnávaciu. V zahraničí som to videl bežne (a bolo to pohodlné aj v lete, keď vodič pustil klimatizáciu a cestujúci sa nemuseli variť na zastávke).