Ja som predsa nepovedal, že to je najlepšie riešenie - iba to, že je to jedno z riešení. Ostatne, z VH sa dá peši ísť na Hroboňku alebo na 207, kým s Drotárskou je to horšie.
No najlogickejšie riešenie je meškanie L64 nechať preniesť na L41 a následne toto nechať preniesť na opačnú L64. L64+L41 sa má správať de facto ako jedna linka. Inak to celé nemá zmysel. Už sa teším ako to v budúcnosti môže fungovať ak budeme mať garantovaný prestup pri Tescu Lamač 63+trolejbusová linka Avion - Tesco Lamač. Aj keď tam sú lepšie intervaly.
No najlogickejšie riešenie je meškanie L64 nechať preniesť na L41 a následne toto nechať preniesť na opačnú L64. L64+L41 sa má správať de facto ako jedna linka. Inak to celé nemá zmysel. Už sa teším ako to v budúcnosti môže fungovať ak budeme mať garantovaný prestup pri Tescu Lamač 63+trolejbusová linka Avion - Tesco Lamač. Aj keď tam sú lepšie intervaly.
Ike
Inak druhá vec je, už sa to tu riešilo, púšťanie ľudí do vozidla na prvej zastávke počas vyrovnávacej prestávky pred odchodom. Dnes som zažil na jednej konečnej, že sme mokli na zastávke a vodič s vozidlom prestávkoval priamo v zastávke. Jasné, že nevieme rozlíšiť, kedy má vodič zákonnú prestávku a kedy vyrovnávaciu. V zahraničí som to videl bežne (a bolo to pohodlné aj v lete, keď vodič pustil klimatizáciu a cestujúci sa nemuseli variť na zastávke).