Ak by niekoho zaujímali najnovšie info o plánovanej modernizácií a nechce sa mu čítať 20 stranový dokument o začatí konania o umiestnení líniovej stavby: “Električková trať Dúbravsko – Karloveská radiála” tak som tu zhrnul také najdôležitejšie veci pre šutošov a cestujúcich ? :
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=128680402&postcount=8225
Inak 1.12.2015 o 10:00 je ústne pojednávanie k danému zámeru na miestnom úrade v KV ak má niekto námietky. ?
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=128680402&postcount=8225
Inak 1.12.2015 o 10:00 je ústne pojednávanie k danému zámeru na miestnom úrade v KV ak má niekto námietky. ?
cez spriahlo. Takze..nato. I ked nebude aktivna 600V informacia, 24V bude.
djmetla
- núdzová brzda (tlačitko v salóne) aktivuje magnetky len prvý stupeň (vynulovať sa to dá deaktivovaním kabíny alebo reštart vozu)
- Hríbik v kabíne vodiča (aktivuje absolútne všetky brzdy, EDB, ČB, Magnet) hrozí ale riziko zničenia kolies (ploché kola)
- Funkcia mrtvého muža po cca 5sec automaticky začne brzdiť maximálnou prevádzkovou brzdou až do úplného zastavenia. Čiže je to bezpečne pre cestujúcich ale ak sa stane niečo vodičovi chvíľu potrvá kým si ludia uvedomia že sa niečo deje... Voz zastaví úplne plynule (výraznejšie) ale tak ako by sa nič nedialo. Tento efekt je možne vyrušiť opätovným zatlačením radiča.
Čo sa týka magnetických bŕzd. Tie su tak efektívne a výkonné že ak ich raz niekto fakt použije