Reakcia na: fanatikmhd #211113:
Škoda 29/30T- núdzová brzda (tlačitko v salóne) aktivuje magnetky len prvý stupeň (vynulovať sa to dá deaktivovaním kabíny alebo reštart vozu)
- Hríbik v kabíne vodiča (aktivuje absolútne všetky brzdy, EDB, ČB, Magnet) hrozí ale riziko zničenia kolies (ploché kola)
- Funkcia mrtvého muža po cca 5sec automaticky začne brzdiť maximálnou prevádzkovou brzdou až do úplného zastavenia. Čiže je to bezpečne pre cestujúcich ale ak sa stane niečo vodičovi chvíľu potrvá kým si ludia uvedomia že sa niečo deje... Voz zastaví úplne plynule (výraznejšie) ale tak ako by sa nič nedialo. Tento efekt je možne vyrušiť opätovným zatlačením radiča.
Čo sa týka magnetických bŕzd. Tie su tak efektívne a výkonné že ak ich raz niekto fakt použije
bude viac úrazov kôli brzdeniu ako ktomu čomu vodič zabránil. Voz 29/30T je schopný na maximálny stupeň 2 magnetických bŕzd za slnečného suchého dňa zastaviť na dľžku voza! Osobne odskúšané! Počas aktívneho brzdenia funguje ASR.
zakaznik
Podľa na by bolo vhodné, aby sa laická verejnosť namiesto bikesheddingu (typu dlažba a stĺpy na Štúrovej) zamerala nedostatky v bezpečnosti alebo použiteľnosti. ?
Obrubník na Farského