Reakcia na: ................ #210932:
Pri tých zápchach na Karadžičovej a nábreží, kde by vždy dochádzalo k zhlukovaniu vozidiel, potom vozenie vzduchu na Trnavskej a Ivánskej, zrušenie poslednej linky na Mýtnej a spomínaného spojenia STU s internátmi si myslím, že tento návrh by sa neujal ani v rozprávke, nieto v realite. MHD má slúžiť v prvom rade pre ľudí. A myslím si, že ľudia zo Starých gruntov (áno, aj študenti sú ľudia) využijú skôr spojenie na Nám. slobody ako na zastávku Šoltésovej.
Z Dlhých dielov sa inou cestou ako popri električkovej trati dostať nedá. To znamená že každá autobusová linka by bola len súbehom s električkou (rovnako je na tom aj Rača, odkiaľ máš len električky - nerátam pár krát za deň L59 - a nikto to nerieši, všetci sú spokojní

Petto
Na CSU ma ist jednoznacne elektricka s uvratovou konecnou a linkou dajme tomu L11 ( CSU - tunel - Obchodna - HS) potom sa mozu zrusit 31,39 a 61 konecne posilni.
Trat by viedla cez Mlynsku len po jednej strane cesty ( ta cast ktorou idu L30,L37 pod Most SNP).
Priestor tam na to je pre 3 pruhy. S tym ze elek.trat zo zastavky ZOO smer vyhybka k napojeniu na karloveksku radialu by bola zabetonovana,aby mohli byt zachovane 2 pruhy pre Autoslavu.