Reply on: Ma178rek #210925:
Ak by bola aj trat na CSU. Tak linka musi ist jednoznacne k skolam na Nam.Slobody a nie do Petrzalky na Farskeho. Uvrat jedine pri dnesnom parkovisku pri konecnej. Ten kopec ako chodi 139 to elektricka neda. ?
...
minimálne po šafko by vozla dosť balíky ľudí
Petto
Na CSU ma ist jednoznacne elektricka s uvratovou konecnou a linkou dajme tomu L11 ( CSU - tunel - Obchodna - HS) potom sa mozu zrusit 31,39 a 61 konecne posilni.
Trat by viedla cez Mlynsku len po jednej strane cesty ( ta cast ktorou idu L30,L37 pod Most SNP).
Priestor tam na to je pre 3 pruhy. S tym ze elek.trat zo zastavky ZOO smer vyhybka k napojeniu na karloveksku radialu by bola zabetonovana,aby mohli byt zachovane 2 pruhy pre Autoslavu.