Reply on: ................ #210932:
Pri tých zápchach na Karadžičovej a nábreží, kde by vždy dochádzalo k zhlukovaniu vozidiel, potom vozenie vzduchu na Trnavskej a Ivánskej, zrušenie poslednej linky na Mýtnej a spomínaného spojenia STU s internátmi si myslím, že tento návrh by sa neujal ani v rozprávke, nieto v realite. MHD má slúžiť v prvom rade pre ľudí. A myslím si, že ľudia zo Starých gruntov (áno, aj študenti sú ľudia) využijú skôr spojenie na Nám. slobody ako na zastávku Šoltésovej.
Z Dlhých dielov sa inou cestou ako popri električkovej trati dostať nedá. To znamená že každá autobusová linka by bola len súbehom s električkou (rovnako je na tom aj Rača, odkiaľ máš len električky - nerátam pár krát za deň L59 - a nikto to nerieši, všetci sú spokojní
a to je tam aj internát Mladá garda a cestujúci z Riazanskej, Pionierskej a Ursínyho sa niekedy nezmestia do električky, keď príde nával). Petržalka vzhľadom na existenciu viacerých mostov má možnosť ísť viacerými trasami. A pokiaľ nebude električka cez celú Petržalku, nebude mať význam. Lebo stále sa cestujúci budú riadiť tým, že načo budem prestupovať keď mi ide priamo autobus...
eMDi