zdravim,
ako nerozumiem, preco DPB chce silou mocou, aby som si vybavil BČK kvoli kupe elektricenky. Ako drzitel studentskeho ISIC-u, by som si kludne mohol kupit PCL naň, akurat s tym, ze studentska zlava mi uz neplati, kedze mam 26 rokov, no mam ZTP. Cena je rovnaka, tak v com je problem?
Alebo chcu len zarobit na predaji BČK?
ako nerozumiem, preco DPB chce silou mocou, aby som si vybavil BČK kvoli kupe elektricenky. Ako drzitel studentskeho ISIC-u, by som si kludne mohol kupit PCL naň, akurat s tym, ze studentska zlava mi uz neplati, kedze mam 26 rokov, no mam ZTP. Cena je rovnaka, tak v com je problem?
Alebo chcu len zarobit na predaji BČK?
................
133 iba ráno, ako je tomu aj dnes.
Tú 133 celodenne som myslel v istom kontexte samozrejme, buď súbežne linky a kašlať na elinu, alebo elinu a k nej doplnkové linky. Dnes je to taký mačkopes. Viď práve 39, 28, čoskoro 84 atď.
Opravte ma ak sa mýlim, ale dnes treba na 31, 39 a 78 cca 21 vozidiel, na novú 39 podľa môjho návrhu cca 22, plus ale inde by prišlo k ušetreniu autobusových vzkm.
Máš ale pravdu, že na Ivánskej by to bolo tak často zbytočné, preto by bolo vhodné zmeniť trochu aj trasu 61 a s tým by súviseli aj 63 či 204. Ale to je na inú debatu.
No iný argument si mi nenapísal a veľmi by ma zaujímalo, prečo musia byť priame spojenia internátov zo školami ale nemusí byť priame spojenie veľkého sídliska s centrom mesta. (opäť opakujem, že som za prestup na električku, ak by ponúkala dostatočnú kapacitu, nech sa zruší 133 aj ráno, ale to by sa pri mojej zmene s 39 už ľudia do elín nepomestili).