Reply on: 810zssk #210943:
aha fajn, no a co keby som si kupil ten listok na ten isic? ved suma je rovnaka , tak nerozumeim, naco mi ma zavadzat dalsia karta v penazenke ... milion karticiek na -vitajte na SK
a to je tam aj internát Mladá garda a cestujúci z Riazanskej, Pionierskej a Ursínyho sa niekedy nezmestia do električky, keď príde nával). Petržalka vzhľadom na existenciu viacerých mostov má možnosť ísť viacerými trasami. A pokiaľ nebude električka cez celú Petržalku, nebude mať význam. Lebo stále sa cestujúci budú riadiť tým, že načo budem prestupovať keď mi ide priamo autobus...
obchádzka najviááác
................
133 iba ráno, ako je tomu aj dnes.
Tú 133 celodenne som myslel v istom kontexte samozrejme, buď súbežne linky a kašlať na elinu, alebo elinu a k nej doplnkové linky. Dnes je to taký mačkopes. Viď práve 39, 28, čoskoro 84 atď.
Opravte ma ak sa mýlim, ale dnes treba na 31, 39 a 78 cca 21 vozidiel, na novú 39 podľa môjho návrhu cca 22, plus ale inde by prišlo k ušetreniu autobusových vzkm.
Máš ale pravdu, že na Ivánskej by to bolo tak často zbytočné, preto by bolo vhodné zmeniť trochu aj trasu 61 a s tým by súviseli aj 63 či 204. Ale to je na inú debatu.
No iný argument si mi nenapísal a veľmi by ma zaujímalo, prečo musia byť priame spojenia internátov zo školami ale nemusí byť priame spojenie veľkého sídliska s centrom mesta. (opäť opakujem, že som za prestup na električku, ak by ponúkala dostatočnú kapacitu, nech sa zruší 133 aj ráno, ale to by sa pri mojej zmene s 39 už ľudia do elín nepomestili).