Pár postrehov k plánovaným zmenám od januára, ktoré tu ešte neboli:
1. Linka 54 má uvedené, že cez víkend nepremáva.
2. Linka 63 má posilnený interval v sedle na 20 min (konečne).
3. Linka 74 má zhoršenú poobednú špičku na 15 min (aspoň bude preklad so 61).
4. Trolejbusy majú uvedené súčasné trasy. Reorganizácia teda nebude?
K linkám 67 a 87 - mení sa tam víkendový interval na 20 min, čo podľa mňa nie je veľmi šťastné riešenie. Na Astronomickej nebude nadväznosť na električky, v Petržalke zasa na 98 a 99. A myslím si, že úsek Astronomická - Šípová nepotrebuje prekladový interval 10 min. Ja osobne by som linku 67 skrátil na úsek Čiližská - Vinohradnícka (celotýždenne, v po-pi aj tak na zvyšnom úseku vozí málo ľudí). Na 87 by som dal cez víkend 15 min interval s tým, že každý druhý spoj by išiel iba úsek Astronomická - Vlčie hrdlo (alebo ak by sa dalo, tak okružne Astronomická - Stavbárska - Komárovská - Priekopnícka - Slovnaftská - Podzáhradná - Astronomická).
Presne to si aj ja myslím. Podľa mňa mala byť prvá etapa až po Technopol a nie len po TPD. Takto sa všetci na električku vybodnú.
1. Prestup ako na Molecke.
2. Nepreklad.
3. Slabý interval.
To ľudí viac naštve a odláka z MHD než priláka. A keď si zoberieme, že 93+94 majú dokopy interval 2 min, tak si myslím, že pri ceste do mesta okrem tých, ktorí budú vystupovať na Šafku a SNP, väčšina ľudí radšej zvolí bus.
Pri kupe na predajnom mieste mozes vyuzit sluzby ktorehokolvek dopravcu (DPB, ZSSK, SL). Pri kupe cez internet vzdy web toho dopravcu ktory kartu predal. V takomto pripade by to bol Slovak Lines, ktory ma takmer totozny eshop ako DPB. Pozor, prvy predaj PCL na kartu SL musi byt na predajnom mieste.
Kartu SL si mozes objednat aj cez internet a pride ti postou. V tomto pripade si mozes hned pri objednavke karty kupit aj prvy PCL (je tam potrebne nechat rezervu 5 dni na dorucenie) a potom uz dalsie v pohode kupujes cez net.
aha fajn, no a co keby som si kupil ten listok na ten isic? ved suma je rovnaka , tak nerozumeim, naco mi ma zavadzat dalsia karta v penazenke ... milion karticiek na -vitajte na SK
Našťastie mám prácu, kde si určujem sama čas, takže špičke sa vyhýbam (výhoda živnostníka). Čo sa týka kúpy auta, už som bola v showroome, nie je to vždy o peniazoch, dať 15-16 tisíc € dnes už naozaj nie je problém aspoň pre väčšinu slušne príjmových ľudí. Skôr je to o inom, či si kúpiť auto, ak ho človek až tak nepotrebuje, lebo kúpa auta je naozaj z ekonomického hľadiska nevýhodná kúpa. Zatiaľ rozum víťazí nad pohodlnosťou. Ale vážne váham, ďalšie zhoršenie MHD ma ku kúpe len nakopne.
ako nerozumiem, preco DPB chce silou mocou, aby som si vybavil BČK kvoli kupe elektricenky. Ako drzitel studentskeho ISIC-u, by som si kludne mohol kupit PCL naň, akurat s tym, ze studentska zlava mi uz neplati, kedze mam 26 rokov, no mam ZTP. Cena je rovnaka, tak v com je problem?
Bezplatná preprava pre ZťP/S v MHD BA - ak je osoba s trvalým pobytom v BA regióne , tak bezplatná preprava preto túto skupinu cestujúcich má prechodné obdobie a bezplatne platí do 31.12.2015.
1.) imhd.sk je stranka od fanusikov pre fanusikov, nie oficialny web DPB.sk
2.) vsetky tieto navrhy su tu v "soto" rovine, cize uvazujeme co, kde, ako, kedy a preco. Tak ako ked dochodcovia vravia, ze by im mal jazdit autobus "odtal potal".
3.) vela stastia so zapchami na ceste do prace
Len ich nechaj, nech si skracujú linky. Ak skrátia 28-čku po lafranconi alebo nebodaj po Molecovu, kúpim auto, mám dosť tých buzerácií s prestupmi. Jaksi mi chýba logika v podpore MHD? chcú podporvať MHD=zdražia MHD a BID, pridajú prestupy. No páni, aj tak som už dlhšie uvažovala o mazdičke, adié, nechajte sa buzerovať vy.
Pri cene 4€ a naplnenosti 20 ludi je vynos 65€ bez DPH, Regiojetu plny autobus vynesie 102€ pri cene 2€ za osobu. Ak si Turancar, ZSSK a dalsi nevsimli, ze najdolezitejsia je obsadenost, tak je to ich problem.
preco myslis, ze len BW, alebo BW to tam napisal, co ty vies, mozno to BW upravil len do najprijatelnejsej podoby oproti tomu, co tam chcel niekto silou mocou presadit. Nezabudaj, ze BW spravil viacero dobrych veci ako v prospech vodicov tak aj v prospech cestujucich (nariadenie povinneho dopytoveho otvarania je jedna z viacerych veci)
Pri tých zápchach na Karadžičovej a nábreží, kde by vždy dochádzalo k zhlukovaniu vozidiel, potom vozenie vzduchu na Trnavskej a Ivánskej, zrušenie poslednej linky na Mýtnej a spomínaného spojenia STU s internátmi si myslím, že tento návrh by sa neujal ani v rozprávke, nieto v realite.
MHD má slúžiť v prvom rade pre ľudí. A myslím si, že ľudia zo Starých gruntov (áno, aj študenti sú ľudia) využijú skôr spojenie na Nám. slobody ako na zastávku Šoltésovej.
Z Dlhých dielov sa inou cestou ako popri električkovej trati dostať nedá. To znamená že každá autobusová linka by bola len súbehom s električkou (rovnako je na tom aj Rača, odkiaľ máš len električky - nerátam pár krát za deň L59 - a nikto to nerieši, všetci sú spokojní a to je tam aj internát Mladá garda a cestujúci z Riazanskej, Pionierskej a Ursínyho sa niekedy nezmestia do električky, keď príde nával). Petržalka vzhľadom na existenciu viacerých mostov má možnosť ísť viacerými trasami. A pokiaľ nebude električka cez celú Petržalku, nebude mať význam. Lebo stále sa cestujúci budú riadiť tým, že načo budem prestupovať keď mi ide priamo autobus...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik