Reply on: Petto #210919:
Veď máme prestupný systém, tak nech prestúpia na električku. Zrovna študenti by s tým nemali mať problém, naviac aj tak tu neplatia daň, majú zľavnené lístky, teda DPB je na nich ešte stratovejší ako na iných. To z nich samozrejme nerobí akýchsi cestujúcich druhej kategorie, to určite nie, ale ak je prestupný systém a nosná doprava, prečo je nerealizovateľné aby sa na ňu prestupovalo? A prečo to pri Dlhých Dieloch už nevadí? (Nie som obyvateľ DD, len je to najvýraznejší príklad). 133 iba ráno, ako je tomu aj dnes.
Tú 133 celodenne som myslel v istom kontexte samozrejme, buď súbežne linky a kašlať na elinu, alebo elinu a k nej doplnkové linky. Dnes je to taký mačkopes. Viď práve 39, 28, čoskoro 84 atď.
Opravte ma ak sa mýlim, ale dnes treba na 31, 39 a 78 cca 21 vozidiel, na novú 39 podľa môjho návrhu cca 22, plus ale inde by prišlo k ušetreniu autobusových vzkm.
Máš ale pravdu, že na Ivánskej by to bolo tak často zbytočné, preto by bolo vhodné zmeniť trochu aj trasu 61 a s tým by súviseli aj 63 či 204. Ale to je na inú debatu.
No iný argument si mi nenapísal a veľmi by ma zaujímalo, prečo musia byť priame spojenia internátov zo školami ale nemusí byť priame spojenie veľkého sídliska s centrom mesta. (opäť opakujem, že som za prestup na električku, ak by ponúkala dostatočnú kapacitu, nech sa zruší 133 aj ráno, ale to by sa pri mojej zmene s 39 už ľudia do elín nepomestili).
Jemex