Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #207351:
mas pocit, ze toto je neriesitelna zalezitost?
Vola sa to ventilacia a vyvetra ti kazdy priestor...
Reakcia na: Ámos #207349:
a ako bude realizovaná ventilácia podzemia ??? ... alebo tam tie autobusy budú mať vypnuté motory a budú ich tam a odtiaľ tlačiť otroci ???
Reakcia na: rasto.f #207348:
ale subeznymi linkami si argumentoval ty, tak sa nekrut a odpovedaj.
Reakcia na: Ámos #207332:
A akú priamu linku máš medzi Kolibou, Slavínom a HLST??
Sorry, ale MHD by nemala byť o spojení odvšadiaľ-všade bez prestupu a o obsluhe každej ulice.
Reakcia na: S499.1023 #207345:
a uz si aj odbornik v diagnostikovani autizmu. to je mile...
Reakcia na: Mischo1 #207342:
A keby sa na všetkých troch častiach pracovalo súčasne, tak sa to dá stihnúť do pol roka.
Inak keby si etapizoval logicky a začínal úsekom Tunel - Molecova, tak môžeš postupne skracovať úsek s NAD a občianstvo by aspoň videlo pokrok.
Ja ale stále nevidím v časovaní rekonštrukcií tratí žiadnu logiku. Kedy sa spraví centrum - námestie SNP, Špitálska, okolo Reduty to je tiež pekne pokûrvená reko, námestie Troch Štvrtín Štúra - Tunel tiež...
Len tak mimochodom si dovolím upozorniť, že vek radiál od poslednej rekonštrukcie je inverzná funkcia akútnosti rekonštrukcie, čo svedčí o klesajúcej kvalite prác. Pritom ľudia, ktorí zmrvené projekty podpísali, robili stavebný dozor a na záver paskvily prevzali, veselo sedia na svojich miestach dodnes.
Reakcia na: Ámos #207339:
Ja chápem, že Aspergeri majú problém s pochopením irónie a nadsádzky ale pomôcť ti v tom neviem.
Reakcia na: Mischo1 #207342:
Predbežne sa uvažovalo (neviem či ešte stále) s tým, že časť v Dúbravke bude robená ako samostatná etapa.
Úsek Tunel - Karlova Ves sa mal rozfázovať na viacero menších etáp. Viac nových info bude zrejme až po verejnom zasadnutí v KV.
Reakcia na: S499.1023 #207336:
Diky za doplenie a opravu. Už som myslel, že to zle uviedli v dokumente, ktorý som čítal, ale hľa moja chyba, spomína sa tam len jednokoľajná prevádzka bez určenia typu výhýbky. ?
Reakcia na: Petto #207323:
Najlepšie bude rozdeliť modernizáciu na 3 časti a to:
1. etapa: Najprv trať od obratiska Karlova ves po Dúbravku, tam by sa použila X5, modernizácia by sa musela stihnúť do 4 mesiacov.
2. etapa: od Molecovej po Obratisko Karlova ves, v úseku Tunel-Molecova by som použil obojsmerné električky. Pri tuneli by sa prestupovalo na električky ďalej do mesta a takisto na Molecovej na NAD do Dúbravky. To prestupovanie by ľudia určite pochopili. Rekonštrukciu by som odhadoval na 5-6 mesiacov.
3. etapa: Tunel-Molecova, odstavila by sa úplne trať do Karlovej vsi a Dúbravky, nahradila by sa v celom úseku autobusovou dopravou a ja si myslím že na 4-5 mesiacov by sa to zvládnuť dalo.

Celkový čas rekonštrukcie by som odhadol na 1rok 2mesiace a nie na 2 roky, to je už prehnané, ako som písal rok by sa poriadne nič nerobilo a druhý rok by narýchlo dokončievali.
Reakcia na: jaro27 #207340:
Buď na infolinke DPB,alebo na výpravni vo vozovni Jurajov dvor respektíve Krasňany (električkové vozovne ? najskôr si asi zavolajte na infolinku a tam Vám poradia alebo povedia kam si po ňu máte prísť,ak sa našla ?
Dobry den...dnes vecer som zabudol vestu v elektricke...kde by som mohol zistit ci sa nasla/nenasla???...kedze cislo na straty a nalezy momentalne nefunguje.
Reakcia na: S499.1023 #207337:
ahaho aky ficizmus:

"Najracionálnejšie riešenie by bolo...." Je jednoznacnym oznacenim absurdneho navrhu.
Reakcia na: N/A #207329:
To by sa nedalo vyhodiť dostatočne veľa peňazí s príslušným všimným od výhercu súťaže, takže treba vymýšľať kokõtiny s kompletnou novostavbou. Však od Riviéry po Karlovku ani nové slupä sa nie treba.
Reakcia na: 810zssk #207320:
Ja trať na BANM rušiť nechcem, to bol len absurdný protinávrh na absurdné predlžovanie po Ružinovskú alebo po Ikeu s úvraťou.
Reakcia na: luky133 #207324:
Úsek Karlova Ves - Tunel je celý na koľajniciach S 49, takže stavebné výhybky Kalifornien sa nedajú použiť, tie vyžadujú žliabkové koľajnice a zadláždenú trať alebo BKV panely. Takže s jednokoľajnou prevádzkou sa to robiť dá, len nie s kaliforňanmi ale s klasickými výhybkami.
Reakcia na: N/A #207329:
ale sucastou rekonstrukcie je aj odhlucnenie trate.
Strkove lozko sa bude sypat do "vane" z podstrkovy rohozi pre znizenie vibracii a hlucnosti. To podbitim trate nedosiahnes.

A pokial viem, pevna jazdna draha sa ma robit od Molecky az po Lafranconi, co nie je len vybratie lozka. Aksa to nezmenilo.
Reakcia na: luky133 #207324:
to je celkom zaujimava informacia, to by znamenalo, ze sa rekonstrukcia Ruzinova a Vajnorskej dost posunie....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.